  • 11. Data: 2012-02-13 13:31:52
    Temat: Re: Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-12 13:22, Jakub Jewuła pisze:
    > Czesc :)
    >
    > Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
    > i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
    > za podanie modelu.

    Nie znajdziesz czegoś takiego. Jeśli jakiś sprzęt nagrywa to jest to
    strumień cyfrowy, zazwyczaj wewnętrzny - z wbudowanego tunera DVB-T /
    DVB-S a nie z zewnętrznego wejścia, o HDMI to już zupełnie zapomnij.

    Telewizory samsunga nagrywają to co zapodaje wbudowany tyner DVB-T na
    stronie samsunga znajdziesz szybko.

    Tunery sat typu Arriva podobnie.

  • 12. Data: 2012-02-13 14:17:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

    Glupi jestes jak but z lewej nogi :)

  • 13. Data: 2012-02-13 14:18:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie znajdziesz czegoś takiego. Jeśli jakiś sprzęt nagrywa to jest to
    > strumień cyfrowy, zazwyczaj wewnętrzny - z wbudowanego tunera DVB-T /
    > DVB-S a nie z zewnętrznego wejścia

    Z nagrywaniem z AV to kiedys znalazlem ale malenki bodaj 7".
    Z HDMI faktycznie moze byc problem.

  • 14. Data: 2012-02-13 15:34:56
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 15:18, Jakub Jewuła pisze:

    > Z nagrywaniem z AV to kiedys znalazlem ale malenki bodaj 7".
    > Z HDMI faktycznie moze byc problem.

    Być może coś tak nagrywa ale jak już tu ktoś pisał potrzebny byłby wtedy
    przetwornik A/C bo nagrywany już jest strumień cyfrowy. Wątpię aby coś
    takie było dostepne oczywiście poza niepewnymi produktami z
    "wszystkomających" sklepów w Chinach :-)

  • 15. Data: 2012-02-13 22:01:39
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 13 Feb 2012 16:34:56 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    >takie było dostepne oczywiście poza niepewnymi produktami z
    >"wszystkomających" sklepów w Chinach :-)

    cyfrowy tv co ma wejscia A/V (analogowe) aby pobierac i wyswietlac ten
    sygnal musi miec przetwornika a/c aby przeslac taki strumien do
    cyfrowego tory wyswietlania obrazu. Ja nie widze problemu
    technologicznego, tylko pewnie pare $ by to dodatkowo kosztowalo. Moze
    to ktos zhackuje lub wyprodukuje oficjalnie.

    Taki box zewnetrzny emtec movie cube S850H/D850H ma wbudowany twin
    tuner dvb-t mpeg-4 i ma tez wejscie A/V z ktorego tez moze nagrywac na
    wew. dysk. (takze time shiftowac).

    Sa tez inne media playery (recordery).

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2012-02-14 08:59:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > technologicznego, tylko pewnie pare $ by to dodatkowo kosztowalo. Moze
    > to ktos zhackuje lub wyprodukuje oficjalnie.

    Jeszcze potrzebny jest wbudowany koder do MPEG-2 lub -4 który pracuje w
    czasie rzeczywistym.

    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2012-02-14 10:29:33
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Feb 2012 09:59:31 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Jeszcze potrzebny jest wbudowany koder do MPEG-2 lub -4 który pracuje w
    >czasie rzeczywistym.

    ale mozna byloby zapisywac to inaczej niz jako strumien mpeg-2/4
    przeciez i tak za jakas chwile chcialbys to wrzucic z powrotem na
    ekran, wiec po co kompresowac aby za chwile dekompresowac??? Robic po
    prostu zrzut danych z przetwornikow A/V. Moze zajeloby to troche
    wiecej miejsca na nosniku, ale byloby proste. Poza tym na wejsciu A/V
    nie mamy do czynienia z duzymi rozdzielczosciami.

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2012-02-14 10:38:09
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2012-02-14 11:29, a...@p...pl pisze:
    > prostu zrzut danych z przetwornikow A/V. Moze zajeloby to troche
    > wiecej miejsca na nosniku, ale byloby proste. Poza tym na wejsciu A/V
    > nie mamy do czynienia z duzymi rozdzielczosciami.

    Dla RGB i PALu - jedna ramka
    720 [pikseli] x 576 [pikseli] x 3 [skład.] x 8 [bitów] = 9953280 [bitów]
    Jedna sekunda - 248832000 [bitów]
    Jedna minuta - 14929920000 [bitów] = 1866240000 [bajtów] = 1866240 [kB]
    = 1866,24 [MB] = 1,9 [GB]

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 19. Data: 2012-02-14 10:50:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > wiecej miejsca na nosniku, ale byloby proste. Poza tym na wejsciu A/V
    > nie mamy do czynienia z duzymi rozdzielczosciami.

    Chyba byś nie wyrobił z zapisywaniem. :)
    Sygnał kolorowy PAL ma rozdzielczość 768x576= 442 368 pikseli
    Każdy piksel opisujemy kolorem na 24 bitach, czyli jeden obraz zajmuje nam
    10 616 832 bitów.
    Obrazów mamy 25 na sekundę, czyli w czasie sekundy mamy do zapisania 265 420
    800 bitów.
    Nawet zapisując liminancję w pełnej rozdzielczości, a oba sygnały koloru w
    połówkowej rozdzielczości
    mamy 176 947 200 bitów/s czyli około 170 Mb/s. Dlatego używa się kompresji,
    żeby to sensownie zmniejszyć, do 1 - 8 Mb/s.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2012-02-14 15:20:21
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 12.02.2012 13:22, Jakub Jewuła pisze:
    > Czesc :)
    >
    > Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
    > i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
    > za podanie modelu.

    JA szukałem takiego rok temu. ostatecznie kupiłem telewizor i
    nagrywarkę. Nagrywarka ma dysk 500GB, dzięki temu nie muszę z kompa
    nagrywać filmu na pendriva, potem wtykać go w TV....
    JEdna mała skrzynka i sprawy odtwarzania/nagrywania rozwiązane. jakość
    niestety DVD, nie fullHD, ale niema co narzekać, za cene 250zł!

    ToMasz