  • Data: 2014-09-23 20:57:46
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.09.2014 07:54, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ja dostaję nie więcej jak 10-20 na dzień a konto mam od lat. Szanuj swoje
    > konto i nie obwieszczaj go gdzie popadnie,

    Miałem kilka lat maila firmowego mirek@...itd - nie przypominam sobie
    żeby coś na niego przychodziło. Teraz mam również w innej firmie -
    przychodzi może 2-3 na miesiąc, ale mój adres jest na stronie firmy.
    Większość przychodzi na biuro@... Mam też maila na darmowym serwerze,
    wraz ze stroną - od 2011 nie przyszedł ani jeden niechciany list
    (właśnie to sprawdziłem). Tego konta nie podawałem nikomu, używałem go
    jedynie do rejestracji na (widać poważnych) portalach, służy mi też do
    odbierania powiadomień z automatów (moich). Na Onecie to jest faktycznie
    tak 10 dziennie - większość nasze banki i towarzystwa - łatwe do
    odfiltrowania.

    --
    Mirek.