  • Data: 2022-06-22 12:25:18
    Temat: Re: Ten 1mln elektrykow w PL moze nie dojsc do skutku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2022 11:13:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 22.06.2022 o 11:01, J.F pisze:
    > [...]
    >>
    > Potrzeba. 60% dokupiło. To BMW powiedziało, że nie potrzeba a nie klienci.

    Klienci sie jakos nie obrazili, i BEV bez generatorow kupują.
    Swoja drogą chodzi mi po glowie, ze gdzies to byl wyciągany walizkowy
    generator ... ale chyba nie, 25kW to troche ciezkie.

    ge-extender/
    > Inteligentny tekst:
    >
    > "Jednym słowem: wybierając się za miasto, właściciele i3 musieli brać ze
    > sobą kilka kanistrów benzyny i co chwilę uzupełniać 9-litrowy bak
    > silnika (Range Extendera), który zatankowany do pełna pozwalał na
    > przejechanie dodatkowych 100 kilometrĂłw."
    >
    > Skoro bak 9L wystarczy na 100km a kanistry 2x20l to 40L:9= 400km wincyj.
    > Generalnie brednia z kanistrami, bo można te 9L zatankować co 100km lub
    > podładować akumulatory na stacji.

    Niby masz racje, ale nie powinienes czekac z tankowaniem do pustego
    baczku. Czyli tankowanie co 80km.
    No chyba zeby tak ... baterie uzywac jako rezerwę. Wyjechac do
    ostatniej kropli, doturlac sie na prądzie do stacji, zatankowac.

    Ciekawe co na to Cavallino - przerwa co 100km to uciazliwe, czy bardzo
    dobry pomysł :-)

    Przy czym wspolczesny BEV ... ciekawe ile trwa ładowanie pozwalajace
    na 100km dalszej jazdy na mocnej ladowarce. 5 minut?
    To porownywalne z tankowaniem :-)

    rs

    > Zapewne wtedy znikną jak producent uzna że są "niepotrzebne" a nie, że
    > ludzie nie kupują.

    Jak przepisy zabronią ich rejestracji :-(

    A producent moze co najwyzej wydzielic w bagazniku miejsce
    na generator pradotworczy, model zupelnie niesamochodowy,
    ogolnego przeznaczenie, np o nazwie VW Gen-25 :-)

    J.