-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
Date: Fri, 18 Aug 2017 18:01:02 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 43
Message-ID: <on7a0u$djk$1@dont-email.me>
References: <on78nm$96m$1@dont-email.me> <59972a85$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 18 Aug 2017 18:01:02 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="23c321b51a74c15892be5a868fff10ac";
logging-data="13940";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX185Jv7gWevBQeH2JtZR/yg2"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:r7LKixXQNzSJ73h+C5o93gOElpE= sha1:ZiHUuAjYOM4XYfPOlNTIRjj+6oE=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613174
[ ukryj nagłówki ]Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> W dniu 2017-08-18 o 19:39, Pszemol pisze:
>> Poprzednie modele Tesli (Model S i X) używały prądnicy prądu przemiennego.
>> Na dodatek bardzo Tesla była z tego dumna wytykając chętnie wady silników z
>> magnesami stałymi innym producentom...
>>
>> Okazuje się, że w swoim najnowszym i najtańszym Modelu 3 ("dla mass")
>> sięgnięto jednak po silnik z magnesami trwałymi:
>>
>> https://www.edmunds.com/car-news/auto-industry/2017-
tesla-model-3-has-unexpected-electric-motor-design.h
tml
>>
> A ja myślałem, że silniki BLDC są lepsze.
Lepszy/gorszy to bardzo względne określenia i w dużym stopniu werdykt
zależy od przyjętych kryteriów oceny co jest w danej sytuacji lepsze a co
gorsze.
> Co z linkiem? :-(
> www.edmunds.com - Access Denied
> Error code 16
> This request was blocked by the security rules
>
Nie mam pojęcia co - może blokują z poza USA?
Spróbuj pogooglać po tytule artykułu:
"2017 Tesla Model 3 Has Unexpected Electric Motor Design"
Albo po urywku treści:
"The papers show that the long-range Model 3's rated battery capacity is
80.5 kilowatt-hours (the actual usable capacity that Tesla historically
uses to badge its models, which is always lower, never appears on such
documents). They also state that its electric motor produces 258
horsepower. But these facts were arguably not the most important bits of
information contained within the EPA documents.
The big news is this: the Model 3 uses a permanent magnet (PM) electric
motor instead of the AC induction motors used in all Tesla products to
date."
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.17 20:14 p...@g...com
- 18.08.17 20:35 Pszemol
- 18.08.17 20:52 Robert Wańkowski
- 18.08.17 20:58 Robert Wańkowski
- 19.08.17 00:45 Pszemol
- 19.08.17 07:45 Ghost
- 19.08.17 09:25 Robert Wańkowski
- 19.08.17 12:25 Pszemol
- 19.08.17 13:33 Robert Wańkowski
- 19.08.17 14:42 Pszemol
- 19.08.17 15:41 w systemie siła 'POPIS/EU
- 19.08.17 16:55 T.
- 19.08.17 18:26 Janusz
- 20.08.17 22:38 re
- 21.08.17 16:54 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław