  • Data: 2020-10-07 16:45:38
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-2020 o 16:28, J.F. pisze:

    > 220km dalej.

    W sensie że z Poznania do Zwardonia jest 220 km? ;-)
    Nawet do najbliższej południowej granicy mam daleko dalej, 200 to jest
    do Wrocławia.

    > Nie moze byc - i 800km w jeden dzien ?

    Kiedyś tak mi się chciało.

    > Aaaa ... czy na trzy dni planowales trase ?

    Bingo.
    Inaczej nie pisałbym o PIERWSZYM noclegu.

    > No, po prawdzie kiedys z Poznania do Klodzka/Miedzylesia to troche tych
    > godzin bylo, teraz troche mniej.
    > A gdzies przy tych ok 12h to kazda wiecej godzina zaczyna ciazyc.

    Ano.
    Z Chorwacji do Międzylesia dojechałem na raz rok temu, ale wolałbym tego
    nie powtarzać, bo sensowniejszy jest nocleg gdzieś w Czechach lub na
    Słowacji (zależnie od wybranej drogi).