    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla do Chorwacji
    Date: Fri, 13 Nov 2020 00:47:06 +0100

    On 2020-11-12 22:46, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Raczej wiecej, nie lubie do konca wypalac, szczegolnie jak grozi korek w
    > upale ..

    Ale to bryka za 300 tysięcy a nie 20, tyle co twoja! Chyba od bryki za
    tyle kasy można oczekiwać dużego baku i dobrych osiągów.

    > Ale akurat na takiej trasie obiad jest potrzebny, a co najmniej
    > uzasadniony.
    > Wiec jedno ladowanie masz "gratis". Zakladajac, ze jest szybka ladowarka
    > z jadlodajnia :-)

    No nie :-) Chcę zjeść normalny obiad a tam nie ma ładowarki. Przy jednym
    zajeździe w Polsce dopiero widziałem, ale zamknięty był, więc bym nie zjadł.

    > Jak masz wiecej bab na pokladzie, to i toalety trzeba odwiedzac, wiec
    > znow troche czasu w spalinowym marnujesz.
    > Ja bym jakiejs spokojnej kawki nie odmowil, wiec kolejne 10 minut ...

    No tak, no tak, ale nie 3h. Zaraz te rozważania co to po drodze można
    zaliczyć będą przypominały podróże kamperem.

    > To nie jest "nieco dluzszy czas", tylko zahacza o nocleg w trasie.
    > Co akurat niektorym moze sie podobac.

    Więc mówię, że to jest akceptowalne, ale nie jest rozwiązaniem typowego
    przejazdu, tj nie wszyscy chcemy rozkładać trasę nad morze na 2 dni
    tylko raczej mniejszość.

    > Ale tak to nie marnujesz, bo ladujesz noca w garazu,

    Ale nie mam garażu bo w garażu stoi normalny samochód :-)

    > czy na zakupach ...

    Ile Biedronek ma ładowarki? Kiedy będą miały? Dine będzie miał?

    > A niektorzy maja 10m do garazu :-)

    No i właśnie, wtedy nie ma problemu, ale .. jeszcze raz, jak mi się nie
    chce iść 300m to jak miałoby mi się chcieć jechać do stacji ładowania?
    Najbliższa jest jakieś 2..3km i nic wokół nie ma poza blokami.
    Przeprowadzić się mam?

    > Ja tam lubie swiezy chlebek, wiec jakbym mial ladowarke pod sklepem ...

    Jakby babka miała wąsy to by była dziadkiem. Policz z ilu sklepów
    korzystasz i pomyśl ile z nich będzie kiedykolwiek miało ładowarki.

    > Beda. Tylko ... za ile :-)

    W warzywniaku będą? Jesteś pewien?

    > W codziennej trasie mam kilka sklepow do wyboru. Moge wybrac ten z
    > ladowarka.
    > Na razie zaden nie ma ...

    Czyli nie możesz. Kiedyś jakiś mały procent będzie miał, ale to nadal
    nie wypełni twoich potrzeb. Są jakieś koncepcje by w każdym
    nowobudowanym budynku była ładowarka, ale ... tak samo jest przepis
    mówiący o tym by w bloku był AZART. No i jest, ale analogowy.

    > Ladowarka pod supermarketem ? Szybko moze powstac.

    Biedronka to hipermarket i nawet tam nie ma. Podobnie jak toalety. Co
    powstanie wcześniej?

    > To ci miasto da bodziec i wygodnie zakaze wjazdu spalinowych do centrum :-P

    No i po co Ci wjeżdżać do centrum? Na razie jest tak, że jak taki zakaz
    wprowadzili w Krakowie to się biznes zatrzymał. A na rynku i u Ciebie
    jest całkowity zakaz a nie oprócz spalinowych.