  • Data: 2020-09-11 16:24:55
    Temat: Re: Tesla rodster z dopalaczami
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2020 o 15:09, Cavallino pisze:
> [...]
    pod-tablica-rejestracyjna-bez-nich-nie-bedzie-21-s-d
    o-100-km-h/

    > Nic mi się nie wydaje.
    > Jeśli uważasz, że zrozumiałem nieprawidłowo o co mu chodziło, to zapodaj
    > jak było niby prawidłowo?

    To napisz jak to zrozumiałeś. Bo ja nie wiem jak to zrozumiałeś.
    Skąd mam wiedzieć, jeżeli tego nie napisałeś jak to rozumiesz.

    > Ale nie trudź się, bo już sam się przyznał, ze chciał tylko pohejtować,
    > a artykułu nawet nie przeczytał i odniósł się do jego treści na
    > podstawie nazwy linka...
    >
    > Czyli przekaz odebrałem prawidłowo...

    > Wiesz, jak ktoś nie zrozumiał na podstawie tych wyciętych cytatów
    > (wystarczyło je przeczytać) na czym mają polegać te "dopalacze", to
    > tłumaczenie mu treści starego artykułu sprzed roku mija się z celem.
    > Nie mam zapędów nauczycielskich żeby prowadzić kursy dla opornych.

    Oczywiście nic nie powiesz, tylko będziesz pisał co ktoś powiedział,
    co kto miał na myśli, walniesz parę cytatów i hintów ewentualnie. I jak
    wszystko rozumiesz i prawidłowo odbierasz. I tak w kółko, bele by
    poklepać w klawiaturę.