  • Data: 2021-01-28 12:12:09
    Temat: Re: Tesmat
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-01-2021 o 12:01, J.F. pisze:

    > Nie spalbys, jakbys sie w trase 1800 km wybral autem o zasiegu 200km :-P

    On się wybrał autem z dwa razy większym zasięgiem i spał.

    > I to nie jest kwestia lubienia :-)

    Jak widać jest.

    > Chyba mu przechodzi, bo jak pisze - te wloskie to czesto nie ma co
    > zwiedzac.

    Ty masz jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni, czy uważasz iż czas
    biegnie tak jak Ty film obejrzałeś?
    Znalazłeś jakiś film sprzed 2 lat i wyciągasz kretyńskie wnioski na jego
    podstawie.

    A to o czym piszę, miało miejsce w zeszłym roku (wycieczka do Chorwacji).
    Więc jeśli już, to (po prawidłowym posortowaniu czasu) mu się pogłębia.