  • Data: 2023-06-27 14:33:44
    Temat: Re: Tłoki - dorabianie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, dodzwoniłem się do właściciela, ale już nie działają, ale dostałem
    > następny kontakt do firmy, która przejęła ich całe wyposażenie, maszyny,
    > itd.

    No i ta firma mi nie pomogła, ale następny kontakt dostałem. Chyba duża
    firma (Tomet). Szef starał się pomóc, ale żaden jego dostawca nie miał
    możliwości dorobienia tych tłoków.

    Teraz znalazłem odlewnię, mają też obróbkę CNC, tylko muszę dostarczyć
    model.
    150 zł za kg odlewu, 300 zł roboczogodzina na CNC, ile za model jeszcze
    nie wiem.

    Nie wiem czy w DTR są podane wszystkie wymiary nadwymiarów, czy tylko
    średnica tłoka, a co z rowkami do pierścieni?

    Robert