  • 1. Data: 2023-05-30 17:38:15
    Temat: Tłoki - dorabianie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Co zrobić, gdy nie ma części zamiennych? W tym przypadku to sprężarka WD
    53. Tłoki fi 180 mm.
    Potrzebne nowe nadwymiarowe.
    Gdzie szukać. Liczyć tylko, że się pojawią leżaki magazynowe?

    Robert

  • 2. Data: 2023-05-30 19:06:50
    Temat: Re: Tłoki - dorabianie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://gprivate.com/656i9 :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-30 20:17:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > https://gprivate.com/656i9 :)

    No nie... taki leniwy to nie jestem. Dzwoniłem w kilka miejsc. Już
    myślałem, że Złotecki będzie miał, bo chwalą się, że do 180 mm robią.
    Ale z rozmowy zrozumiałem, że tylko to co mają w ofercie.
    A myślałem, że dostanie stary tłok i magicznie go wyprodukuje.

    Robert

  • 4. Data: 2023-05-30 20:57:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 May 2023 20:17:54 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> [...]
    > Ale z rozmowy zrozumiałem, że tylko to co mają w ofercie.
    > A myślałem, że dostanie stary tłok i magicznie go wyprodukuje.

    To jest chyba w miare popularny kompresor ... to chyba ktos robi tłoki

    https://pevpol.oferteo.pl/kompresora-wd-53-remont-na
    prawa-sprezarka-wd-53/64025

    J.

  • 5. Data: 2023-05-30 21:17:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 20:57, J.F pisze:
    > To jest chyba w miare popularny kompresor ... to chyba ktos robi tłoki
    >
    > https://pevpol.oferteo.pl/kompresora-wd-53-remont-na
    prawa-sprezarka-wd-53/64025

    Google mówi, że zamknięte na stałe.
    Telefon jest, może coś się dowiem.

    Robert

  • 6. Data: 2023-05-30 22:42:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    prawa-sprezarka-wd-53/64025

    > Google mówi, że zamknięte na stałe.
    > Telefon jest, może coś się dowiem.

    No cóż, telefon w rękę i szukać. Pamiętam czasy, gdzie szukałem podobnie
    wytwórcy tłoków i znalazłem w Solcu Kujawskim tyle, że to było z 15 lat
    temu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-05-30 22:44:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://moto-impex.com.pl/o-nas to chyba było tutaj :)...ale mogę się mylić.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-05-31 09:51:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > https://moto-impex.com.pl/o-nas to chyba było tutaj :)...ale mogę się
    > mylić.

    Niestety nie, ale poradzili gdzie dzwonić. Łódź... dwie firmy, każdy
    chciał pomóc, kilka dalszych kontaktów, Wrocław... to samo, dalsze
    kontakty, ale kółko się zamknęło i jedni odsyłali już do drugich.

    Robert

  • 9. Data: 2023-05-31 14:47:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 May 2023 09:51:20 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Niestety nie, ale poradzili gdzie dzwonić. Łódź... dwie firmy, każdy
    > chciał pomóc, kilka dalszych kontaktów, Wrocław... to samo, dalsze
    > kontakty, ale kółko się zamknęło i jedni odsyłali już do drugich.

    Trochę lat temu robiłem kompy u klienta: tokarnia Witold Sienicki Warszawa
    ul. Grzybowska.
    Może jeszcze działa, może zrobi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2023-05-31 15:39:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 14:47, Adam pisze:
    > Trochę lat temu robiłem kompy u klienta: tokarnia Witold Sienicki Warszawa
    > ul. Grzybowska.
    > Może jeszcze działa, może zrobi.

    Data rozpoczęcia działalności 1962-06-11
    Znalazłem numer stacjonarny, ale martwy.
    Wygląda na to, że nie istnieje.
    https://goo.gl/maps/NELVjy7sgpcKVf9g8
    Ten następny po nim od sprężyn chyba też, bo telefonów nikt nie odbiera.

    Robert