  • Data: 2022-10-09 14:44:45
    Temat: Re: To jest Firma!!
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2022 o 08:50, trybun pisze:

    > Chyba z 8 lat korzystałem z usług Play, taryfa "bez limitu". Orżniecie
    > już na początek, okazało się że limit 100GB jednak był. Przez te 8lat
    > nie dostałem od nich żadnych prezentów. Muszę jednak przyznać że jako
    > jedyni składali życzenia z okazji urodzin czy imienin. Także kontakt z
    > BOKiem wręcz wzorowy. Wracając do sedna - nawet nie próbuj wykazywać
    > jakiejś wyższości Play nad T-Mobile, poza oczywiście BOKiem. A za to że
    > parają się obsługą telewizji internetowej kosztem jakości usług
    > telefonicznych powinien ktoś im zabrać koncesję.

    I mnie właśnie o to chodzi, że niektórzy usługodawcy składają mi
    życzenia urodzinowe wykorzystując, że durny system identyfikacji Polaków
    ujawnia datę urodzenia. Ale osobiście nie chcę mieć z tymi dostawcami
    żadnego kontaktu towarzyskiego tylko biznesowy. I wolałbym nie
    otrzymywać życzeń od obcych mi ludzi a tym bardziej botów. Ten Play u
    mnie "błysnął" tym, że jakieś panienki zadzwoniły do mnie "per ty" co
    samo w sobie jakoś bardzo nie raziło, w końcu one zadzwoniły a nie
    firma, co nie zmienia że podały że dzwonią z tego Play, ale może oddaje
    właśnie dlaczego Play "poczuwa" się do wysyłania życzeń urodzinowych a
    inni usługodawcy raczej nie. No bo ... może za chwilę każdy usługodawca
    zacznie nam składać życzenia podsuwając przy okazji swoje nowe oferty. Z
    gazowni, elektrowni, wodociągów, spółdzielni, urzędu skarbowego,
    wydziału komunikacji, uczelni, szkoły średniej, podstawowej,
    przedszkola, itd

    Jak powyżej widać, niektórzy widzą to inaczej...