    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: To jest Firma!!
    Date: Wed, 12 Oct 2022 12:19:33 +0200

    W dniu 09.10.2022 o 14:44, ii pisze:

    > I mnie właśnie o to chodzi, że niektórzy usługodawcy składają mi
    > życzenia urodzinowe wykorzystując, że durny system identyfikacji
    > Polaków ujawnia datę urodzenia. Ale osobiście nie chcę mieć z tymi
    > dostawcami żadnego kontaktu towarzyskiego tylko biznesowy. I wolałbym
    > nie otrzymywać życzeń od obcych mi ludzi a tym bardziej botów. Ten
    > Play u mnie "błysnął" tym, że jakieś panienki zadzwoniły do mnie "per
    > ty" co samo w sobie jakoś bardzo nie raziło, w końcu one zadzwoniły a
    > nie firma, co nie zmienia że podały że dzwonią z tego Play, ale może
> [...]

    Nie bardzo rozumiem twój styl bycia. Ktoś z własnej nieprzymuszonej woli
    daje albo chce dać prezent a ty masz mu to za złe.. Twoja identyfikacja
    to nie sprawa telekomów a władców tej krainy którzy chcą wiedzieć o nas
    wszystko.

    A co do wszystkich innych usługodawców to czekam z dużą nadzieją że i
    oni zaczna dawać prezenty, z okazji a nawet i bez okazji.

    A tak nawiasem, dostałem laurkę i od Orange mimo tego że już nie jestem
    ich klientem a mam tylko aktywną kartę i nieusuniętą aplikację w
    telefonie. Jednak ci nie szarpnęli się na jakieś bonusy w ramach prezentu.