    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    <w2tqyggiqq39$.5p7dx0drvb57$.dlg@40tude.net>
    <klukgq$t9t$1@node2.news.atman.pl>
    Date: 02 May 2013 23:06:45 GMT

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Po prostu tylko telefoniarze mogą własnym klientom powiedzieć (tzn.
    > napisać mikrofontem na końcu cennika), że za takie to a takie CZNy
    > to się należy drożej, z gorszym taktowaniem i nie schodzi z abo ani
    > z pakietów :-P.

    No więc to jest już chyba ostatnia rzecz, której oczekuję od regulatora.
    Żeby zabronił takich praktyk. No i jeszcze żeby nakazał, aby była możliwość
    zablokowania wszystkich innych połączeń. Wybieram sobie płaską taryfę,
    wiem, że co miesiąc mnie to kosztuje tyle a tyle, robię stałe zlecenie
    z banku i wiem, że NIGDY nie będę musiał dzwonić na żadna pieprzoną
    infolinię operatora i przekonywania dobrym słowem, że nie jestem wielbłądem.

    Jarek

    PS
    Właśnie skończyłem długą batalię mailowo-infoliniową z Netią. Z dnia na
    dzień (a konkretnie w nocy) zablokowali mi port 25. A ponieważ ja sobie
    żadnych ograniczeń nie życzę, ponadto korzystam z promocji o nazwie NO
    LIMITS, więc kazałem im toto w te pędy odblokować. Najpierw coś marudzili,
    że niby BMT, ale wyszło jednak, że możliwości techniczne są, bo przecież
    przez pięć lat działało. Stanęło na tym, że inaczej tego zrobić nie
    potrafią, tylko przez przydzielenie mi stałego adresu IP, który z jakichś
    przyczyn tym szykanom nie podlega. Taki przydział ileśtam miesięcznie
    kosztuje, ale nawet nie wiem ile, bo pozycji tej nie sposób w cenniku
    znaleźć, ale ja przecież wcale tego nie chciałem, więc im płacić nie będę.