  • Data: 2015-04-22 14:12:24
    Temat: Re: To się coniovalino zmartwi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" napisał
    >Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć
    >nie mam pojecia czemu

    Austryjacy to przerabiali - jak w tunelu wybuchnie pozar, to szanse
    ucieczki male.
    Lepiej jechac z predkoscia, ktora zakonczy sie mala stluczka a nie
    pozarem.

    uzycie ciezkiego sprzetu do uwolnienia ludzi i usuniecia pojazdow tez
    jest utrudnione, wiec lepiej zwolnic.

    >(czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują - też będzie 50?)

    Bardzo mozliwe

    >albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to nie idzie
    >zahamować na okoliczność korka za górką.

    To tez jest jakis powod ... ale mozna ustawic znak tylko przed gorka
    :-)

    Tuneli malo i krotkie, jak tam sie zwolni, to strata nie bedzie zbyt
    duza.

    J.