  • Data: 2023-02-25 12:41:57
    Temat: Re: To w koncu która karta SIM na dane?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2023 o 09:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dzieciakowi trzeba kupić (do tabletu czy jakoś tak, bo ma już
    > smartwatcha*), najlepiej w opcji "kup przed komunią i zapomnij na rok",
    > dobrze gdyby na ten numer dało się dzwonić (odebrać rozmowy, niektóre
    > karty danych tak działają).
    > Ewentualnie może być komplet SIM z routerem (ale budżetowy), takim żeby
    > i na wakacje i do dziadków dało się łatwo zabrać.
    >
    > * BTW ten smartwatch nie łyka WiFree UPC, chyba sposobu szyfrowania
    > "WPA/WPA2 Enterprise" nie uwzględnili w firmware zegarka, ale to osobny
    > temat.
    widzę że koledzy podpowiadają pi razy oko 60giga za 30zł. Pytanie
    zasadnicze, czy to urządzenie jest w stanie tyle wytrzymać na baterii,
    żeby wykorzystać 60giga? Teoretycznie tak, bo siedząć w domu można
    wyłączyć wifi, ale no nie wiem... w szkole? Na jakimś wyjeździe? ile
    ich będzie?
    No i pytanie, czy niewykorzystane gigabajty przechodzą na następny
    miesiąc? Nie wiem ile kosztuje tablet, ale 29zł razy 12mieś to chyba
    znaczny procent ceny - no nie?
    Więc ja polecam inne rozwiązanie. kup kartę sim na allegro z internetem.
    Wydasz tyle ile chcesz, kupisz tyle internetu ile chcesz. Będzie go
    mniej niż 60GB na miesiąc, ale za to można go bęzdie nierównomiernie
    rozlokować. np 2giga na miesiące szkolne, 100 giga na 2 tygodniowy
    wyjazd wakacyjny.
    Albo inaczej jak już płacić okolice 30zł, to i orange i virgin "dają" po
    120/150 giga na miesiąc
    ToMasz