  • Data: 2009-01-03 00:19:52
    Temat: Re: Tor kartingowy na mazowszu?
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakis tor kartingowy na mazowszu?
    > Jak tak to gdzie i jak z cenami dla moto?

    Radom na ul. Warszawskiej, nowa nawierzchnia i to ogólnie super, co roku są
    zawody supebłoto MP i Puchar co do cen to nie wiem ale jak masz ciśnienie to
    moge się dopytać jeśli Ci pasuje lokalizacja
    Wiem że chłopaki na supermoto trenują

    > Dziekuje i Najleprzego na Nowy Roczek
    A dziękuje i pozdrawiam
    Rafał
    450exc

    ps. od Maja 2009 w Pionkach koło Radomia będzie to wyścigowy, ok 4km asfaltu
    już umowy podpisane pod dzierżawe .