  • 1. Data: 2009-01-02 12:26:17
    Temat: Tor kartingowy na mazowszu?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy znacie jakis tor kartingowy na mazowszu?
    Jak tak to gdzie i jak z cenami dla moto?

    Dziekuje i Najleprzego na Nowy Roczek

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-02 14:34:10
    Temat: Re: Tor kartingowy na mazowszu?
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl>

    > Czy znacie jakis tor kartingowy na mazowszu?
    > Jak tak to gdzie i jak z cenami dla moto?

    Troche OT ale na sezon może będzie i motocyklowy.
    http://pionki.org/nowosci,miasto,1,1,podpisano_umowe
    _na_budowe_toru_m,120.html

    > Dziekuje i Najleprzego na Nowy Roczek

    Wzajemnie...przyczepnosci i inne takie ;)

    Łosiu
    954

  • 3. Data: 2009-01-02 14:53:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 15:34:10 +0100, Jacek ?. napisał(a):

    > Troche OT ale na sezon może będzie i motocyklowy.
    > http://pionki.org/
    nowosci,miasto,1,1,podpisano_umowe_na_budowe_toru_m,
    120.html

    zbieram szczękę z podłogi :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 4. Data: 2009-01-02 15:58:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-02 15:34:10 +0100, "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl> said:

    > Troche OT ale na sezon może będzie i motocyklowy.
    > http://pionki.org/nowosci,miasto,1,1,podpisano_umowe
    _na_budowe_toru_m,120.html

    Ja pierdziu, 4 km toru w 3 miesiące? Ktoś ma przygotowaną na to niezła
    kase. Trza trzymać kciuki.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-01-02 23:13:49
    Od: marider <m...@g...pl>

    Koczis pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy znacie jakis tor kartingowy na mazowszu?
    > Jak tak to gdzie i jak z cenami dla moto?

    Tak wesolo to nie ma. Ale do Lublina masz niedaleko, do Poznania tez nie
    za bardzo. I cos mi sie kolacze jeszcze Radom po glowie ale uciac sobie
    nie dam ;)

    Jak beda Pionki, bedziesz mial najblizej z Wawy. Oby.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 6. Data: 2009-01-03 00:19:52
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakis tor kartingowy na mazowszu?
    > Jak tak to gdzie i jak z cenami dla moto?

    Radom na ul. Warszawskiej, nowa nawierzchnia i to ogólnie super, co roku są
    zawody supebłoto MP i Puchar co do cen to nie wiem ale jak masz ciśnienie to
    moge się dopytać jeśli Ci pasuje lokalizacja
    Wiem że chłopaki na supermoto trenują

    > Dziekuje i Najleprzego na Nowy Roczek
    A dziękuje i pozdrawiam
    Rafał
    450exc

    ps. od Maja 2009 w Pionkach koło Radomia będzie to wyścigowy, ok 4km asfaltu
    już umowy podpisane pod dzierżawe .

  • 7. Data: 2009-01-03 00:54:41
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Łosiu wrote:
    > Troche OT ale na sezon może będzie i motocyklowy.
    > http://pionki.org/nowosci,miasto,1,1,podpisano_umowe
    _na_budowe_toru_m,120.html

    Az boje sie ucieszyc, aby nie zapeszyc.
    Kurcze, ale by bylo SUUUUPER :)

    Dzieki za info.

    Koczis
    R1

  • 8. Data: 2009-01-03 11:30:20
    Od: m...@o...pl

    On 3 Sty, 01:19, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zawody supebłoto MP i Puchar co do cen to nie wiem ale jak masz ciśnienie to
    > moge się dopytać jeśli Ci pasuje lokalizacja

    Wjazd 50zł od głowy,tak na 3-4 godzinki zazwyczaj,więcej i tak ciężko
    wytrzymać:-)

    Monster
    BMW R1100S