eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTraktor - koła asymetryczne i symetryczne › Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.
    POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
    Date: Wed, 07 Apr 2021 21:52:02 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 30
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="726430d6d30a358a884deac2df9fddbe"; logging-data="4268";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Ck0+jroP89s6DIyGVL7dKRdvnDVEvOW8="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:pzGIYHnmSQp6bVTrQr9cJuY5GHI=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692855
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    user Zdzichu500 pisze tak:

    > Cześć
    >
    > Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
    > mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
    > mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
    > (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
    > dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?


    może opony staniały? ;)

    Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
    bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.

    Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
    napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.

    Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już przewyższa
    potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
    szybszy na asfalcie z przyczepą.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: