-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.
POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
Date: Wed, 07 Apr 2021 21:52:02 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 30
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="726430d6d30a358a884deac2df9fddbe"; logging-data="4268";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/Ck0+jroP89s6DIyGVL7dKRdvnDVEvOW8="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:pzGIYHnmSQp6bVTrQr9cJuY5GHI=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692855
[ ukryj nagłówki ]in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user Zdzichu500 pisze tak:
> Cześć
>
> Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
> mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
> mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
> (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
> dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?
może opony staniały? ;)
Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.
Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.
Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już przewyższa
potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
szybszy na asfalcie z przyczepą.
--
Piter
#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu z Costa i Starbucks
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.21 22:51 sirapacz
- 08.04.21 00:31 _Master_
- 08.04.21 15:12 JDX
- 08.04.21 15:14 JDX
- 08.04.21 15:28 J.F.
- 08.04.21 19:38 PiteR
- 08.04.21 19:46 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=