-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news-out.netnews.com
!newsin.alt.net!fdcspool2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.ne
tnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
Date: Thu, 8 Apr 2021 15:28:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <606f051b$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.141.75
X-Trace: 1617888540 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 513 83.30.141.75:53836
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2230
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692878
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:X...@1...0.0.1...
in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user Zdzichu500 pisze tak:
>> Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
>> mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
>> mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
>> (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
>> dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?
>może opony staniały? ;)
A nie ma napedu na 4 ?
>Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
>bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.
>Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
>napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.
>Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już
>przewyższa
>potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
>szybszy na asfalcie z przyczepą.
A szybki nie powoduje problemow prawnych?
Juz i tak mnie dziwia niektore, bo w ustawie chyba ciagle nadal 25km/h
...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
- Shrek, wzrośnie cena prądu :-)
Najnowsze wątki
- 2025-07-17 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-07-17 Warszawa => IT Hardware Specialist - Wsparcie i Konfiguracja <=
- 2025-07-17 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-07-16 deltaT w pompie ciepla
- 2025-07-16 dron na granicy polsko niemieckiej
- 2025-07-16 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-07-16 Warszawa => BI Developer <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-16 chroń PESEL dziecka
- 2025-07-16 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-16 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-16 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=