-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news-out.netnews.com
!newsin.alt.net!fdcspool2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.ne
tnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
Date: Thu, 8 Apr 2021 15:28:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <606f051b$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.141.75
X-Trace: 1617888540 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 513 83.30.141.75:53836
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2230
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692878
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:X...@1...0.0.1...
in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user Zdzichu500 pisze tak:
>> Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
>> mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
>> mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
>> (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
>> dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?
>może opony staniały? ;)
A nie ma napedu na 4 ?
>Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
>bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.
>Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
>napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.
>Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już
>przewyższa
>potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
>szybszy na asfalcie z przyczepą.
A szybki nie powoduje problemow prawnych?
Juz i tak mnie dziwia niektore, bo w ustawie chyba ciagle nadal 25km/h
...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
- Ostatnie Volvo z silnikiem diesla
- Xiaomi SU7 1.98s 0-100km/h ! Dlaczego elektryki są zagrożeniem podczas Wojny !?
- [media] McLaren się rozbił
- Zabrac zlamanego Malucha, a wypasionego SUV-a w skórze metaliku i pradzie to co innego
- Przegląd po terminie
- nowa Skoda z potężnym silnikiem
Najnowsze wątki
- 2024-04-20 debili nie sieją
- 2024-04-20 Falownik jednofazowy a żarówka
- 2024-04-20 Agregat i "legalność" instalacji
- 2024-04-19 nakupcie sobie Borygo
- 2024-04-19 Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- 2024-04-19 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-19 Katowice => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-04-19 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-19 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-04-19 Samochód w ogniu
- 2024-04-19 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-19 Gdańsk => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-04-19 Kraków => Java Developer <=
- 2024-04-19 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy