-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs
4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xln
ed.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds
-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q1dkbj$1k4$1@node2.news.atman.pl> <q1dnis$3rh$1@node2.news.atman.pl>
<5c3a6571$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<q1dsua$3rh$3@node2.news.atman.pl>
<5c3afe96$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<q1g95p$grj$1@node2.news.atman.pl>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Mon, 14 Jan 2019 02:23:02 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q1g95p$grj$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <5c3be477$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
X-Trace: 1547428983 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 89.64.51.182:32115
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2798
X-Received-Body-CRC: 3011697663
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648212
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-13 o 22:07, LEPEK pisze:
> W dniu 13.01.2019 o 10:02, Tomasz Pyra pisze:
>
>> W trójmieście jest Tristar, który miał "śpiewać, tańczyć, recytować" i
>> w pełni dynamicznie zarządzać całym ruchem w trójmieście.
>> Z tego co słyszałem próby włączenia tych funkcjonalności sterowania
>> światłami natychmiast korkowały wszystko, więc ostatecznie zdecydowano
>> na zaprogramowanie świateł po staremu.
>
> Czyli, że de facto Tristar nie jest włączony?
Jako taki włączony jest, bo steruje tymi światłami.
Tylko nie w sposób "magiczno-dynamiczny", a po prostu fazy świateł są
zaprogramowane ręcznie.
Zaleta jest taka, że jak chcą coś zmienić w programie działania świateł,
to mogą to zrobić centralnie - nie musi jechać ekipa przestawiać zworek
w szafie przy skrzyżowaniu :)
W zasadzie nie musi to oznaczać że to jest złe - tylko jak to wdrażali
to zapowiedzi były wielkie, potem się okazało że te algorytmy jakoś nie
działają, nikt nie umiał tego naprawić i zostawili tak jak było.
Z dodatkowych "bajerów" masz w trójmieście kilka tablic wyświetlających
np. że do centrum dojedziesz w 20min jedną drogą, a w 25min drugą - dane
pochodzą z faktycznie śledzonych pojazdów.
Tyle że po co do tego robić osobny system, skoro GoogleMaps też to wie? :)
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.19 09:12 Mateusz Viste
- 14.01.19 10:21 r...@k...pl
- 14.01.19 12:16 yabba
- 14.01.19 14:43 Adam
- 14.01.19 15:03 adam
- 14.01.19 15:03 J.F.
- 14.01.19 15:07 Adam
- 14.01.19 15:26 Adam
- 14.01.19 16:41 Mateusz Viste
- 14.01.19 19:55 LEPEK
- 14.01.19 19:56 Marek S
- 14.01.19 20:04 Marek S
- 14.01.19 20:07 RadoslawF
- 14.01.19 20:13 Marek S
- 14.01.19 21:39 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=