  • 1. Data: 2020-03-24 09:03:17
    Temat: Re: Twój teleSRAJ cię śledzi
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 20:36:57 +0100 (GMT+01:00), Gurbangulu
    Berdumuchamedow napisał(a):

    > Ścisły nadzór elektroniczny (po jevvsku: 'electronic
    > supervision') delikwentów, którzy na swym pokładzie
    > zawierają ukoronowanegoŚwirusa otrzymują
    > takiego oto wiechcia https://bit.ly/2UBUUMW i
    > to tylko w krajach o faszystowskich przesłankach
    > politruków.
    > Cała ceregiela odbywa się profesjonalnie (w
    > stylu goe??els)!
    >
    > Zaś w przydupasich krajach trzeciego świata
    > takie https://bit.ly/2xY7GgN metody (z czasów
    > epoki kamienia łupanego).

    Kiedy miałem osiem lat tośmy z chłopakami z podwórka malowali swastyki w
    bramach. Malowaliśmy też kółka z mniejszym kółkiem w środku i
    przekreślone :) Nie żebyśmy wiedzieli co to swastyka, skądże. Aleśmy
    wiedzieli że ludzi to będzie wqrwiać i mieliśmy dreszczyk emocji z
    robienia zła. Ale wkrótce potem dorośliśmy do zrozumienia. Ty, biedaku,
    usłyszałeś gdzieś że Żydzi, komuniści i faszyści są be, a jak się mówi w
    towarzystwie dupa i srać to ludzie czują sie zażenowani. Może nawet ci
    się zdaje że gdy się mówi niepoprawną polszczyzną to jest zabawne. No to
    popisujesz się korzystając z anonimowości netowej. Zapomniałeś dorosnąć
    czy co?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2020-03-24 09:25:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:03:17 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
> [...]
    > przekreślone :) Nie żebyśmy wiedzieli co to swastyka, skądże. Aleśmy
    > wiedzieli że ludzi to będzie wqrwiać i mieliśmy dreszczyk emocji z

    No co wy - Szarika i Klosa nie ogladali ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-03-24 10:24:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:25:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > No co wy - Szarika i Klosa nie ogladali ? :-)

    Stary, jak miałem 8 lat to jeszcze telewizji nie wymyślili :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-03-24 11:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Stary, jak miałem 8 lat to jeszcze telewizji nie wymyślili :)

    Niemozliwe, ludzie tak dlugo nie zyja :)

    Ale to w kinie powinniscie widziec. W szkole.
    No chyba, ze jeszcze starszy jestes - ale wtedy powinienes znac z
    autopsji :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-03-24 12:28:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 11:34:33 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale to w kinie powinniscie widziec. W szkole.
    > No chyba, ze jeszcze starszy jestes - ale wtedy powinienes znac z

    No, trochę przesadziłem :) Ale jak na dzisiejsze obyczaje w usenecie to
    naprawdę niewiele. TV podobno już była, od 1952 roku ale 4 pancernych to
    na pewno jeszcze nie było :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-03-24 18:58:27
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <z...@w...pyzdry.polszewnia.w.neoPRL.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote:
    > Kiedy miałem osiem lat...
    > się zdaje że gdy się mówi niepoprawną polszczyzną to jest zabawne. No to
    > popisujesz się korzystając z anonimowości netowej. Zapomniałeś dorosnąć
    > czy co?

    Kiedy miales te 8 lat? Z wypisywanych glupot
    wynika ze niedawno, powiedzmy osiem lat temu.

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 7. Data: 2020-03-24 19:20:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Stary, jak miałem 8 lat to jeszcze telewizji nie wymyślili :)

    Źle to świadczy o twoim intelekcie. Dorosły człowiek powinien wiedzieć,
    że bardzo nietaktowne jest wyciąganie śmieci na wierzch.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 8. Data: 2020-03-24 19:49:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 19:20:59 +0100, Akarm napisał(a):

    > Źle to świadczy o twoim intelekcie. Dorosły człowiek powinien wiedzieć,
    > że bardzo nietaktowne jest wyciąganie śmieci na wierzch.

    Każdy ma swoją taktykę. Ważne żeby się strategia zgadzała :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-03-24 19:58:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-24 12:28, Jacek Maciejewski wrote:

    .net...

    > No, trochę przesadziłem :) Ale jak na dzisiejsze obyczaje w usenecie to
    > naprawdę niewiele. TV podobno już była, od 1952 roku ale 4 pancernych to
    > na pewno jeszcze nie było :)

    Czterej pancerni byli w 1939