  • Data: 2020-03-23 20:28:35
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-23 o 16:59, Budzik pisze:

    > W sumie to nie wiem.
    > Dzis po moim parku jezdziła straz miejska z hasłem: prosze sie rozejsc a
    > w parku moze 5 osób...

    Co raz jakiś idiota forsuje gdzieś swoje bzdurne hasła.
    Nawet w internecie.

    > Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

    Ciągłe siedzenie niestety nie.
    Ale idioci utożsamiają samotny spacer z w wejściem w tłum
    na jakiejś imprezie zbiorowej.

    > Radziu, no buziak za taki komplement!
    > Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

    To nie był komplement. Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

    > I nie ma znaczenia ze dotykaja 2 x wiecej klamek, dwa razy wiecej gadaja,
    > wydychaja etc. Rozumiem.
    > Ja juz pomijam ze ciagle widze mlodziez grajacą w piłke czy wychodzaca z
    > psami, gadajacych pod blokiem i jakies mam takie przeczucia ze oni ze
    > soba nie sypiaja...

    Ale fakt że dotykają tych samych klamek jakoś ci umknął. :-)