  • Data: 2020-04-13 11:30:09
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-13 o 08:29, z pisze:

    > Myślę że jesteś leniem i się przypierdalasz dla sportu albo z nudów.
    > Nie potrafisz Ty i twój program ogarnąć kto komu i gdzie odpowiada choć
    > ta wiedza nie jest tajemna i jest nawet DARMOWA.

    Ja myslę że ty jesteś leniem i chamem mającym w dupie rozmówców i netykietę.

    > Domagasz się powtarzania wiadomości które już są opublikowane i leżą
    > blisko, serwer wie jak do nich dotrzeć a normalne programy jak wyświetlić.

    Dodatkowo jesteś idiotą. Nie musisz cytować zawsze całej wiadomości.
    Wystarczy fragment do którego się odnosisz.

    > AAAA. Może ty nie potrafisz odpowiadać komuś na post jak nie widzisz w
    > tym samym oknie tego na co odpowiadasz.
    > To sorry. Z ułomności się nie wyśmiewam.

    Może potrafię, ale skoro mogę wymagać zachowania zgodnego
    z panującymi zasadami to wymagam. Dostosujesz się czy wolisz
    zostać wiecznym kretynem?

    > To możesz odpowiadać razem z cytatem a przed wysłaniem kasować
    > niepotrzebne bezsensownie powielane treści.

    A ty możesz cytatów nie kasować. i będzie to zgodne z netykietą
    w odróżnieniu od tego co robisz teraz.

    > Tak też można. Nikt Cię za to nie zlinczuje.
    >
    > Zauważyłem też że ogólnie posty są coraz krótsze. Takie czasy SMSowe
    > nastały.
    > Jest taki Enule czy jakoś tam który pisze elaboraty o swoim życiu. Ale
    > jemu też się krótko odpowiada i nie ma potrzeby po każdym zdaniu czy
    > akapicie odpisywać.
    >
    > Także ten... Dużo zdrowia po pandemii życzę. ;-)

    Nawzajem

    > Zajmujemy się tu pierdołami i ułomnościami programów

    Nie kłam. Teraz zajmujemy się ułomnością twojego zachowania.

    > A pytanie jest najważniejsze.
    >
    > JAKI DOBRY TELEFON DO 500 zł jeśli nie Redmi6?

    Zadaj pytanie zgodne z netykietą, szybciej uzyskasz odpowiedź.