  • Data: 2023-11-08 11:16:35
    Temat: Re: Tylko Internet
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2023 o 10:45, Cavallino pisze:

    > Więc dobrze byłoby zacząć od ustalenia ile faktycznie potrzebuje.
    > A dopiero potem szukać minimalnej ceny.

    On tego nie wie, no to muszę pomyśleć za niego. Nigdy się nie
    interesowałem ile ja zużywam w domu, ale teraz patrzę z 30 dni 171 GB.
    Czyli tyle co on będzie miał. No to ma aż nadto.

    > Ta wydaje się sensowna, jeśli akurat Orange u niego działa.
    > Chyba że potrzebuje dużo mniej i chce mu się cebulić z przenoszeniem
    > numeru co miesiąc lub kilka.

    Nie, nie. To osoba, która co najwyżej zapłaci Blikiem, nie korzysta z
    kas samoobsługowych, płaci rachunki w jakiej dziupli.

    > Można potem kupić nowy starter i liczyć że promocja nadal będzie.

    Jak wyżej, to bym ja musiał tego pilnować. :)

    > Ano właśnie.
    > Trzeba ustalić priorytety na wejściu.

    To już wiem. Te 167 MB za 299 zł wystarczy. Jedynie cena pozostaje. Ale
    czy coś może być tańszego, bez kombinacji? Teraz po tym wątku wydaje
    się, że to dla niego chyba super rozwiązanie.

    Robert