  • 1. Data: 2012-11-13 15:14:36
    Temat: Typ filtru oleju Seat Leon 1.6
    Od: "Marcin Bg" <m...@s...pl>

    Witam

    Pojechałem do sklepu chcąc kupić filtr oleju. Podałem sprzedawcy model
    samochodu - Seat Leon 1.6 16V (BCB), a ten mi sprzedał filtr oleju Filtron
    OP526/1. Teraz tak patrzę po stronach internetowych i widzę, że do mojego
    modelu zalecany jest OP641. Gwint się zgadza, różnią się nieco wymiarami i
    liczbą otworów na obwodzie wewnątrz filtra - 526/1 ma ich 4, 641 ma ich 6.
    Nie znam się zbytnio na tym i co mogą powodować różnice. Są jakieś
    przeciwskazania żeby zamontować ten OP526/1?

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2012-11-13 15:32:13
    Temat: Re: Typ filtru oleju Seat Leon 1.6
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 15:14, Marcin Bg pisze:
    > Są jakieś przeciwskazania żeby zamontować ten OP526/1?

    http://www.filtron.pl/pl/

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2012-11-13 16:04:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://piterpro.private.pl/filtr01.png
    http://piterpro.private.pl/filtr02.png