  • Data: 2009-01-14 22:59:14
    Temat: Re: UML a modelowanie funckjonalnoci systemu
    Od: "Megas" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Megas" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gklqnl$goj$1@news.onet.pl...
> [...]

    Dla przykładu: Funkcjonalnosc programu 'Outlook Express' bedzie sie skladac
    z czesci:
    a) Wysyłanie i odbieranie poczty e-mail,
    b) Prezentacja e-mail w GUI,
    c) Tworzenie nowych e-mail (edytor tekstowy),
    d) Powiadamanie o poczcie dziwiekiem,
    itp...

    Funckjonalnosc a) 'Wysyłanie i odbieranie poczty e-mail', bedzie sie skladac
    z czesci:
    a1) Odbior poczty za pomoca POP3,
    a2) Wysylanie poczty za pomoca SMTP,
    b3) Zapamietywanie odczytanych juz e-mail,
    b4) Sprawdzanie spam,
    itp...

    Przez to rozumiem czesci funckjonalnosci.