    From: Konrad 'd3viCe' Pióro <q...@m...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: UPS do montażu w szafie
    Date: Wed, 28 Jan 2009 05:27:44 +0100

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

    > Potrzebuję kupić UPS i zamontować go w szafie rackowej. Ma
    > zabezpieczać serwer (docelowo dwa), dwa switche, dwa modemy ADSL i
    > router. Do tej pory używałem zawsze sprzętu APC, ale może jest na
    > rynku coś innego, sprawdzonego i godnego polecenia, o podobnych
    > własnościach użytkowych ale tańszego?

    CompaQ (Deltec). Jakieś 2 lata temu kupiłem go w idealnym stanie z
    alledrogo (import Holandia) za pareset złotych z nowymi bateriami CSB
    (4 sztuki wymienialne przez przedni panel). Do tej pory trzyma tyle samo
    ile na początku i nigdy nie miałem z nim problemów. Podtrzymuje serwer z
    monitorem, kilkanaście switchy, kilka access pointów, pare akcesoriów
    rackowych. Pociągnął nawet większe obciążenie od tego jakie podawał
    producent bez zająknięcia :) Nie ma problemów z zimnym startem na pełnym
    obciążeniu. Do testowania obciążenia posłużyły czajnik elektryczny,
    suszarka, grzałka elektryczna i inne prądożerne urządzenia które udało
    mi się znaleźć ;) Diody stanu naładowania baterii i obciążenia
    funkcjonują bez zarzutu.

    --
    Konrad 'd3viCe' Pióro