  • Data: 2018-08-24 15:41:29
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2018 o 15:14, BaSk pisze:

    >  {a potem w tym pliku wsadowym daję "pause", żeby podejrzeć "co się
    > dzieje"}

    > Gdy uruchamiam tak, jak w 2 linii, to jedynym zauważalnym efektem było
    > wyświetlenie... helpa. Czyli opisu ustawień. Próbuję coś-tam pozmieniać,
    > ale bezskutecznie. Jakich jeszcze "wytrychów" / przełączników mam użyć?

    runas /savecred /user:
    tu nazwa użytkownika wpisana razem z domeną windows. Jak komputer nie
    jest podłączony do żadnej, to jest to nazwa komputera, którą w windows
    10 home znajdziesz w Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu
    sterowania\System. I wpisujesz tak jak w helpie jest podane: USER@DOMAIN
    or DOMAIN\USER (osobiście preferuję drugą wersję)
    A na końcu nazwa pliku który uruchamiasz wraz ze ścieżką dostępu, chyba,
    że katalog w którym jest program jest w path w systemie wpisany (pełna
    ścieżka nie przeszkadza) jak w nazwach plików lub katalogów masz spację,
    to całą ścieżkę musisz wpisać w "" np.
    "C:\Program Files\Common Files\microsoft
    shared\WF\amd64\WorkflowDebugHost.exe"

    wyskoczy Ci pytanie o hasło - wpiszesz i uruchomi się dany program.
    ZTCP to hasło musi być jakieś - nie może być puste. Jak nie masz hasła,
    to zrób sobie użytkownika z uprawnieniami administratora z hasłem i za
    pomocą niego uruchamiaj.