    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UPS pod male urzadzenia
    Date: Sun, 10 Jul 2016 00:32:12 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 9 Jul 2016 21:57:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <57815759$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    od Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> :

    >Jakbym chcial sprawdzic, to bym musial znowu podpiac pod to bananaPi
    >przez SATA i wtedy moglbym cos wyeswietlic, ale jedyne co bylo nie tak,
    >to paprametr "S.M.A.R.T. Attribute: Current Pending Sector Count".

    Masz kłopot. Jeśli ten parametr jest większy niż zero to oznacza, że
    na dysku są mocno uszkodzone sektory, z których odczytem nie dały
    sobie rady wewnętrzne procedury korekcji błędów.
    Taki dysk można naprawić za pomocą MHDD czy Victorii lub Spinrite(inne
    programy gorąco odradzam).
    Z mojego doświadczenia wynika, że to po pewnym czasie od naprawy(2-3
    miesiące)powróci, reklamój ten dysk jeśli jeszcze można albo go
    zastosuj jako przycisk do papieru.