-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <4d9efbcc$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<4d9efd43$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
<4d9f051d$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<inn11b$8cu$1@opal.futuro.pl>
Subject: Re: USART w atmega - pytanie
Date: Fri, 8 Apr 2011 15:10:22 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 26
Message-ID: <4d9f0945$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1302268229 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2439 80.55.236.85:2058
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:608173
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości
news:inn11b$8cu$1@opal.futuro.pl...
>
> "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote in message
> news:4d9f051d$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "AK" <_...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:4d9efd43$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> drugiego? Wydaje mi się że pierwszy przypadek daje nam ciut lepszą
>>>> ciągłość w wysyłaniu strumienia większej ilości bajtów.
>>>
>>> Tak bo tam jest jednobajtowe fifo.
>>
>> No nie do końca FIFO gdyż FIFO z założenia jest ładowany i opróżniany
>> _szeregowo_ bit po bicie pierwszy wszedł pierwszy wyjdzie a tu w atmedze
>> wpis do tego rejestru nie jest szeregowy leczrównolegle 8 bitów a
>> oprózniany jest tylko szeregowo więc po prostu jest to zwykły rejestr
>> przesuwny.
>> Tak gwoli ścisłości.
>
> Gwoli ścisłości fifo może być równoległe, bajtowe.
Piszesz zupełnie o czyms innym. Transmisja USART jest bitowa nie bajtowa i
rejestr jest bitowy a nie bajtowy.
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 13:24 Lelek@
- 08.04.11 13:31 4CX250
- 08.04.11 13:45 Lelek@
- 08.04.11 13:53 Marcin
- 08.04.11 14:10 AK
- 08.04.11 14:13 Lelek@
- 08.04.11 14:52 Michoo
- 08.04.11 15:18 Konop
- 08.04.11 16:15 RoMan Mandziejewicz
- 08.04.11 16:20 Lelek@
- 08.04.11 16:50 4CX250
- 08.04.11 17:12 4CX250
- 08.04.11 17:22 4CX250
- 08.04.11 17:32 Lelek@
- 08.04.11 17:33 Lelek@
Najnowsze wątki z tej grupy
- William Shockley, co-inventor of the transistor
- Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- Zamek elektroniczny
- szablon do pasty DIY
- Głośnik potrzebny
- Silikonowy przewód ekranowany
- Wtyk bananowy ekranowany
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- daltonizm
- Mały Linux
- Superkondensator. Czy to się uda?
- Stare filmy o technice
- Zasilanie własnych konstrukcji przez PoE
- Jak działa domofon?
- Co oni mierzą miernikiem
Najnowsze wątki
- 2025-11-02 totalna kontrola podatników?
- 2025-11-02 Trzymacie pieniądze w bankach?
- 2025-11-02 Bo sędzia prokuratorowi nie odmawia "niezawiśle" [rzepa: wnioski o areszt]
- 2025-11-02 Michał Wawrykiewicz: "Prokuratura barszczyka bierze pod uwagę również INTENCJE uchwalaczy prawa
- 2025-11-02 Nieszczelność serwisu SuperGrosz
- 2025-11-01 Komitet kolejkowy :-)
- 2025-11-01 Warszawa => System Administrator <=
- 2025-11-01 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-11-01 Warszawa => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-01 Prokuratura Barszczyka rozpatruje czy prawo uchwalone przez pisowców jest dobre czy złe
- 2025-11-01 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-11-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-01 William Shockley, co-inventor of the transistor
- 2025-10-31 Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- 2025-10-31 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei