  • Data: 2023-01-06 12:57:39
    Temat: Re: USB3 vs USB2
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Jan 2023 11:34:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

    >Gnuazdo "C" to tylko opis sprzętu.
    >Natomiast elektrycznie to może być np. USB3.0, USB3.1, USB3.2, jakaś wersja
    >Thunderbolta itd.
    >
    >Przykładowy link:
    >https://spidersweb.pl/2018/01/usb-c-problemy.html

    Autor wydzielił z siebie bzdet:
    "Wszystkie przewody USB-C oraz komputery obsługujące ten standard
    powinny wykorzystywać pełnię jego możliwości."

    No to w takim razie wszystkie przewody będą minimum po sto zeta.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy