  • Data: 2009-01-02 13:14:24
    Temat: Re: UWAZAJCIE NA zmiane AC w trakcie trwania. pytanie
    Od: sqrak <sqrak@_NOSPAM_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam, pytanie z zwiazku z identycznym problemem. Czy mozna po dwoch ratach
    zaplaconych AC zrezygnowac z AC? Mi agent ubezpieczeniowy powiedzial, ze
    mozna, choc ja uwazalem inaczej. Powiedzial mi i namowil mnie, ze nie ma z
    tym problemu, tylko trzeba zlozyc wniosek rezygnujacy przed terminem
    kolejnej raty. Agent ubezpieczeniowy zobligowal sie do zlozenia w moim
    imieniu tej rezygnacji, jeszcze dodatkowo mu to przypominalem, dostalem od
    niego informacje, ze juz otrzymal potwierdzenie etc. od tamtego czasu
    minely 2-3 miesiace i dzisiaj dostalem pismo od PZU o tej samej tresci co
    autor postu? Jakie macie pomysly? pzdr i dzieki za odp