  • 1. Data: 2012-12-31 13:42:51
    Temat: Ubezpieczenie - gdzie i jak
    Od: "Janibo" <A...@w...pl>

    Gdzie najtaniej wychodzi teraz OC dla malego samochodu typu fiat panda?
    W ub. roku mialem ubeczpieczenie w pzu za jakies 600-700 pln.
    Ubezpieczenie minelo ok. 15 grudnia - rozumiem, ze automatem to zostalo
    przedluzone?
    A da sie z tego zrezygnowac aby ubezpieczyc gdzies indziej?

  • 2. Data: 2012-12-31 14:58:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie - gdzie i jak
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janibo" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ubezpieczenie minelo ok. 15 grudnia - rozumiem, ze automatem to zostalo
    > przedluzone?
    > A da sie z tego zrezygnowac aby ubezpieczyc gdzies indziej?

    Musiałbyś wypowiedzieć umowę przynajmniej 14 grudnia, jeżeli mówimy o OC.
    :-)

  • 3. Data: 2012-12-31 15:31:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-31 14:58, nom pisze:

    > Użytkownik "Janibo" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Musiałbyś wypowiedzieć umowę przynajmniej 14 grudnia, jeżeli mówimy o
    > OC. :-)

    A przypadkiem nie było zmiany ustawy odnośnie ubezpieczeń OC?
    Obecnie przypadkiem nie jest tak, że nie ma opcji na "podwójną polisę" i
    można rozwiązać umowę w trakcie jej trwania?

    Lewis

  • 4. Data: 2012-12-31 16:31:00
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

> [...]
    >Obecnie przypadkiem nie jest tak, że nie ma opcji na "podwójną polisę" i
    >można rozwiązać umowę w trakcie jej trwania?

    Zmiana ustawy dotyczyła nowych polis zawartych po, o ile pamiętam, 02.2012.
    Skoro polisa wygasła w grudniu prawdopodobnym jest, że została zawarta przed
    ww. datą.
    J.

  • 5. Data: 2013-01-01 12:10:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 13:42:51 +0100, Janibo napisał(a):

> [...]
    > przedluzone?
    > A da sie z tego zrezygnowac aby ubezpieczyc gdzies indziej?

    Ja w mBanku za Fiata CC płacę 220 zł/rok.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]