  • 1. Data: 2012-12-31 12:01:11
    Temat: Spadajacy fortepian
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na drodze musisz byc zawsze przygotowany ze ci cos z nieba spadnie

    http://www.youtube.com/watch?v=pXgLMPsa3V0

    nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo.

    J.

  • 2. Data: 2012-12-31 12:26:45
    Temat: Re: Spadajacy fortepian
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Na drodze musisz byc zawsze przygotowany ze ci cos z nieba spadnie
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXgLMPsa3V0
    >
    > nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo.
    >
    > J.

    Opieprzyli Cie i obsmiali za tego linka na grupe pl.misc.elektronika
    to przylazles z nim tutaj?
    Moze walnij sie mlotkiem w glowe, niech to ktos sfilmuje
    i umiesci na YT i bedziemy mieli cos smiesznego.

  • 3. Data: 2012-12-31 12:56:09
    Od: Jako <o...@d...pl>

    W dniu 2012-12-31 12:01, J.F. pisze:

    > Na drodze musisz byc zawsze przygotowany ze ci cos z nieba spadnie
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXgLMPsa3V0
    >
    > nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo.

    jeszcze pilot nawet nie pomyślał a to już było w internecie na ruskich
    stronach, ameryke odkrywasz czy nabijasz kase na YT?

  • 4. Data: 2012-12-31 14:06:10
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXgLMPsa3V0
    >
    > nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo.

    to już nawet na polsacie było w kompilacji zeszłorocznych faili..
    Myslisz, że ktoś, kto korzysta z usenetu nie widział? :D

  • 5. Data: 2012-12-31 21:09:30
    Od: Paweł Hanke <h...@w...pl>

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXgLMPsa3V0
    > nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo.

    Mam dla ciebie jeszcze parę zaskakujących nowości, królowa Bona nie
    żyje, mamy filmy z dźwiękiem...

    --
    Paweł