  • Data: 2022-09-29 21:28:01
    Temat: Re: Ukamieniowali Jezusa
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2022 o 20:32, Cavallino pisze:

    > Nieprawda.
    > To dopiero po zdaniu egzaminu.
    > Na egzaminie egzaminator działa tak jak instruktor w trakcie szkolenia i
    > tak samo odpowiada.

    Czyli jak konkretnie odpowiada?

    http://niusy.pl/@przeglad.olkuski.pl/al3

    "*Kursant* odpowiada za każde wykroczenie drogowe na takich samych
    zasadach, jak pełnoprawny kierowca....
    *Egzaminator* odpowiada na podstawie innych przepisów, dotyczących
    wykonywania jego obowiązków służbowych. O ewentualnej winie
    *instruktora*, na którym spoczywa bardzo duża odpowiedzialność, decyduje
    sąd, który bierze pod uwagę wszystkie istotne okoliczności zdarzenia."