  • 11. Data: 2023-06-28 11:09:07
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.06.2023 o 22:07, PiteR pisze:
    > in <news:u7f6bm$1eunv$1@dont-email.me>

    > tak, podłączyć zasilacz
    >
    > 100zł przehulać

    Mógłbyś jaśniej?

  • 12. Data: 2023-06-28 11:40:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2023 11:08, Trybun wrote:
    > Raczej nie ma podstaw.

    Jeśli kupiłeś w sklepie, to nie są potrzebne.

  • 13. Data: 2023-06-28 12:26:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jun 2023 11:40:05 +0200, heby wrote:

    > Jeśli kupiłeś w sklepie, to nie są potrzebne.

    Jak kupiłes nie w sklepie, wysyłkowo.

    Bo w sklepie to zasadniczo nasze prawo zwrotu nie przewiduje,
    chyba, ze sklep ma dobrą wolę.

    J.

  • 14. Data: 2023-06-28 12:57:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 11:08, Trybun pisze:
> [...]
    917357241

    > Stare wiadomości, licytacja zakończona.

    Trzeba było wczoraj licytować.

    Robert

  • 15. Data: 2023-06-28 12:58:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2023 12:26, J.F wrote:
    > Jak kupiłes nie w sklepie, wysyłkowo.

    Wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jak ktoś kupuje w sklepie
    stacjonarnym, to przecież nie w worku. Widać co kupuję. Może błednie
    zakładam, że autor watku kupił online, co by wyjaśniało zamieszanie z
    barkiem baterii.

  • 16. Data: 2023-06-28 13:09:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 12:58, heby pisze:

> [...]
    > stacjonarnym, to przecież nie w worku. Widać co kupuję. Może błednie
    > zakładam, że autor watku kupił online, co by wyjaśniało zamieszanie z

    Można się pomylić, bo na opakowaniach są zdjęcia narzędzia z baterią,
    która jest trochę inaczej przedstawiona.

    Robert

  • 17. Data: 2023-06-28 13:10:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jun 2023 12:58:20 +0200, heby wrote:

> [...]
    > stacjonarnym, to przecież nie w worku. Widać co kupuję. Może błednie
    > zakładam, że autor watku kupił online, co by wyjaśniało zamieszanie z

    Wedle polskiego prawa towar kupiony wysyłkowo można zwrócic,
    nawet bez podawania podstaw.

    Kupiony w sklepie stacjonarnym to juz dobra wola sklepu.

    Może nie zauwazył, ze to bez baterii i ładowarki, może było małym
    drukiem, może dużym, ale po niemiecku ...

    J.

  • 18. Data: 2023-06-28 13:35:01
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Bardzo głupi pomysł, bo nie kupię narzędzia, gdzie do firmowej walizki nie zmieści
    się ani aku ani ładowarka.

    -----

  • 19. Data: 2023-06-28 13:37:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak i ja, tak mnie wq... brak miejsca w walizeczkach na aku i ładowarkę.

    -----
    > i wkrętarki na 230V do większych rzeczy.
    > Kosztowała 1/3 ceny akumulatorowej i jak na razie nie widzę potrzeby posiadania
    akku, tym bardziej, że ta na 230V jest lekka.

  • 20. Data: 2023-06-28 15:22:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2023 13:35, ąćęłńóśźż wrote:
    > Bardzo głupi pomysł, bo nie kupię narzędzia, gdzie do firmowej walizki
    > nie zmieści się ani aku ani ładowarka.

    W co najmniej jednej walizce do wkrętarki z parkside, sprzedanej bez
    akku, było miejsce na akku, bo miałem ją w ręce. Nie było natomiast
    miejsca na ładowarkę.

    To sprzęt skierowany do hobbystów. Profesjonalista ma akku w samochodzie.