  • 71. Data: 2023-06-29 22:26:34
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.06.2023 o 20:03, J.F pisze:

    > Na razie to pretensje do siebie ...

    Mnie jednak ciekawi pomysł a w zasadzie, kto kupi jeden but i będzie
    miał pretensje do całego świata, że go kupił, bo ktoś mu sprzedał.
    Generalnie można skorzystać z pomysłu i kupić parę butów i już zacząć
    sprzedawać, dokąd takie Trybiki żyją. Wietrzę świetny interes :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2023-06-30 19:38:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.06.2023 o 19:50, Trybun pisze:

    > Ale mam i jak najbardziej uzasadnione.

    Małymi literami było?

    > Bez urazy ale głupio Ci się kojarzy, butle kupisz w stu innych sklepach,

    No stu, ale niekoniecznie z kuchenkami.

    > baterii do wyrzynarki

    Gdzie szukałeś?

    > czy silnika do auta - nie.

    Silniki też są tak wymienne jak baterie?

    > Tak, nie ma mowy o zwrocie kasy.

    Reklamuj, że nie działa i nie odbieraj póki nie pokażą, że działa :-)

  • 73. Data: 2023-06-30 19:43:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.06.2023 o 19:51, Trybun pisze:

    > Nie świat tylko manipulancka bladź, która uprawia jakąś partyzantkę
    > przez co naraża klientów na straty.

    Weź przestań, tak sprzedają narzędzia na baterie w wielu innych
    sklepach. Nic szczególnego. Generalnie oni oferują coś a Ty kupujesz
    albo nie. Jak nie chcesz bez baterii to nie kupuj.

  • 74. Data: 2023-06-30 19:59:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Mi, chodzi o to, że pomysł ze sprzedażą elektronarzędzi bez ładowarki i
    > baterii jest rewelacyjny. Dzięki temu kupuję co chcę czasami za 30% ceny
    > tego samego narzędzia ale z ładowarką i baterią.
    > Po co mi osobna bateria i ładowarka do nożyc elektrycznych, które używam
    > 3 razy w roku?
    > Jak potrzebuję ich użyć to przekładam naładowaną baterię z zakrętarki i
    > używam.

    Dobra, ale to pomysł na zarabianie a nie że Ci dobrze robią. Po prostu
    nie kupiłbyś narzędzia 3x droższego tylko dlatego, że jest na baterie.
    Mam 2 stare wkrętarki, których akumulatory przestały działać i
    oczywiście akumulatory z nowych nie pasują. Nie bardzo jest sens
    naprawiać akumulatory do zużytych i przestarzałych narzędzi.

  • 75. Data: 2023-06-30 20:02:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.06.2023 o 19:52, Trybun pisze:

    > Ja cię kręcę. Niedawno była dyskusja w której piętnowałem konieczność
    > wypowiadania umów zawartych na czas określony. Jednak wielu sobie to
    > chwaliło.

    Co w tym dziwnego, że ludzie nie chcą zawierać nowych umów na czas
    określony?

    > To ten sam kaliber przestępstwa co sprzedawanie narzędzi elektrycznych
    > bez zasilania. Co się dzieje z tym narodem!!

    Zaraz zaraz, jak mowa o zasilaniu to ... czy Ty chcesz by Ci prąd
    sprzedawali razem z narzędziami? :-)

  • 76. Data: 2023-06-30 20:03:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Czy Ty jesteś normalny? - to ten sam Trybun co zakładał kocioł
    > elektryczny do PV?
    >
    > Masz do wyboru - możesz kupić wkrętarkę bez akumulatora i ładowarki za
    > 100 i taką samą z akumulatorem i ładowarką za 500 zł.
    > Co kupisz, gdy już taki akumualtor i ładowarkę masz w domu bo kupiłeś ją
    > razem z dmuchawą do liści?
    > Po co Ci 20 ładowarek i akumulatorów w domu do elektronarzędzi?

    Masz 20 narzędzi z tym samym akumulatorem?!

  • 77. Data: 2023-06-30 20:33:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 20:03 io <i...@o...pl.invalid> pisze:

    > Masz 20 narzędzi z tym samym akumulatorem?!

    17 :-)

    TG

  • 78. Data: 2023-07-01 14:33:43
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    >
    > Na produkcie który kupujesz masz info, że produkt nie ma baterii, nikt
    > Cię nie oszukuję - pewnie na półce obok była taka sama wkrętarka 2x

    Sam siebie o to zapytaj o normalność i racjonalność, dlaczego miałbym
    zakładać coś 10 razy droższego od pieca? O innych minusach nawet nie ma
    co gadać.
    Gówno jest a nie wybór, bateria jest oferowana tylko w Twoich
    fantazjach. Tu mi ktoś sprzedał nie sprawne urządzenie a przycisk do
    papieru.
    No tak - to ta  normalność, przed zakupem odczyniać gusła bo oczekiwanie
    co do zakupu normalnego  pełnowartościowego towaru  może być mylne.
    Pytanie sprzedawcy o to czy kupowane auto ma koła to już wcale nie żart.
    Przecie w garażu można mieć 100 kół..
     Dosyć, koniec dyskusji, bo pytałem o uniwersalną baterię a dostaje
    wykład o tym że jawne skurwysyństwo jeszcze niedawno nie do pomyślenia
    to teraz cnota w najlepszym wydaniu.

  • 79. Data: 2023-07-01 16:17:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.07.2023 o 14:33, Trybun pisze:

    >  Dosyć, koniec dyskusji, bo pytałem o uniwersalną baterię a dostaje
    > wykład o tym że jawne skurwysyństwo jeszcze niedawno nie do pomyślenia
    > to teraz cnota w najlepszym wydaniu.

    Idę sobie chlapnąć piwko w szerokim uśmiechu, że karma wraca :]

    Dlaczego? Skoro od zawsze jesteś MEGAIGNORANTEM, to się w końcu kiedyś
    zemściło na tobie :D

    Hehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 80. Data: 2023-07-03 13:49:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 19:59:55 +0200, io wrote:

> [...]
    > oczywiście akumulatory z nowych nie pasują. Nie bardzo jest sens
    > naprawiać akumulatory do zużytych i przestarzałych narzędzi.

    No ale przy okazji dobrze Ci robią, bo taka "uniwersalna bateria"
    dłużej będzie dostępna na rynku ...

    J.