  • Data: 2020-01-26 08:33:10
    Temat: Re: Usprawnienie PC
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2020 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Własnie nie teoria a praktyka.
    > Moze ci hulało według twoich standardów, moze obecnie ten dysk po prostu
    > pada i dlatego masz takie długie czasy uruchamiania.
    >
    > Ja przesiadłem sie na wszystkich kompach na SSD i mowie ci jako praktyk
    > ze kompy odzywaja. A nie posiadam jakis nowowczesnych komputerów - ot
    > athlona x2 250 czy np c2d e7800 czy jakos tak...

    Oczywiście że wg moich, dla mnie uruchomienie w 15, a 20 sekund
    praktycznie nie robi różnicy. Bo takie są uzyski prędkości uruchamiania
    W-10 na laptopie na dyskach SSD vs HDD.

    Moja praktyka wygląda następująco -  prędkość SSD pod 7ką istotnie robi
    piorunujące wrażenie, pod 10ką przyrost prędkości jest już tylko taki
    sobie, że warto się porządnie zastanowić nad wymianą (sprawnego) HDD.