    Subject: Re: Uszczelniacz
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Thu, 6 Feb 2020 13:10:23 +0100

    W dniu 2020-02-06 o 11:46, Konrad Anikiel pisze:

    > Zdefiniuj co dla Ciebie oznacza "pełne uszczelnienie".

    802_45248.php5

    > A czemu nie wolałeś zanurzeniowej?

    Kilka lat temu jak uruchamiałem to wziąłem zanurzeniową, ale ciśnienie
    za małe. Mam koło 10 mb rurki fi ~7mm i przepływ był za mały.
    Ta obecna ma 4 bary przepływ jest ok.

    Może powrócę do koncepcji zanurzeniowej pompy. Ale może mi grzać wodę.
    Np. ta https://www.al-ko.com/shop/media/uploads/469927.pdf
    Niby z wykresu wychodzi, że ciśnienie nie gorsze niż mojej, ale mając w
    pamięci próbę sprzed kilku lat z zanurzeniową (co prawda noname z
    marketu) to ledwo leciało po podłączeniu do mojej instalacji.

    > Instrukcja coś mówi? Infolinia producenta działa?

    No nie mówi.
    https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/al-ko/jet-802/in
    strukcja?p=53

    Robert