  • 1. Data: 2017-01-05 20:39:24
    Temat: Re: Uwaga na zamykanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 05-01-2017 o 20:05, J.F. pisze:
    > "Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz samochód, w
    > pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak, tak!) sygnał z
    > kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie zamykasz"

    Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.
    Ja zawsze sprawdzam też od drzwi tylnych bo od kilku lat coś tam w
    siłowniku nie kontaktuje i czasem się nie zamyka/ nie otwiera.
    Natomiast zdarzało mi się stawać w miejscach, gdzie był kłopot z
    działaniem pilota, ale raczej winiłem (nie wiem czy słusznie) pobliski
    maszt komórkowy, albo jakiś CB.
    P.G.

  • 2. Data: 2017-01-05 22:02:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 20:39, Piotr Gałka pisze:

> [...]

    > Ja zawsze sprawdzam też od drzwi tylnych bo od kilku lat coś tam w
    > siłowniku nie kontaktuje i czasem się nie zamyka/ nie otwiera.

    Jak nie zamknie się poprawnie, to dostaję sygnał i otwarcie drzwi idzie.
    Widać i słychać.

    Może głupie jak zmienię auto na takie co nie daje znać że się nie zamknęło.
    Tak samo jak mam problem ze światłami mijania. Mi się same włączają i
    wyłączyć przy zapalonym silniku się po prostu nie da (no da,
    bezpiecznikiem). Siądę gdzie indziej i problem jak nie mają fabrycznie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-01-05 22:13:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-01-05 20:39, Piotr Gałka wrote:

    > Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.

    ja tez

    kierunkowskazy migna raz znaczy ze zamknelo, migna szybko 4 razy cos nie
    gra, nie migna wcale - ktos zaglusza

    po to mam pilota zeby nie macac klamek

  • 4. Data: 2017-01-06 00:38:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Ja.

    Ja tez.

    > Jak nie zamknie się poprawnie, to dostaję sygnał i otwarcie drzwi idzie.
    > Widać i słychać.

    U mnie tylko sygnal. Jak zamkne to piszczy raz i mruga kierunkami (jedno
    dlugie mrugniecie), jak stwierdzi, ze jednak nie zamknal, to piszczy po
    chwili dwa razy i mruga kierunkami (dwa szybkie mrugniecia).

    > Tak samo jak mam problem ze światłami mijania. Mi się same włączają i
    > wyłączyć przy zapalonym silniku się po prostu nie da (no da,
    > bezpiecznikiem). Siądę gdzie indziej i problem jak nie mają fabrycznie.

    Jak zmienilem samochod na taki z recznym wlaczaniem swiatel, to moze nie
    bylo problemu, zeby zapomniec wylaczyc (piszczalo jak sie otworzylo drzwi
    na zgaszonym silniku z wlaczonymi swiatlami), ale zeby wlaczyc juz byl.
    Problem rozwiazalem po elektronicznemu, przekaznikiem :) Teraz juz
    wlaczaja sie po przekreceniu kluczyka (z malym opoznieniem, zeby nie
    ciagnac pradu podczas rozruchu).

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2017-01-07 00:00:59
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.

    Są jeszcze bolce w drzwiach, przynajmniej u mnie. Naciskając przycisk na
    pilocie zawsze patrzę, czy opadły.

  • 6. Data: 2017-01-07 08:48:02
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2017-01-05 20:39, Piotr Gałka wrote:
    > W dniu 05-01-2017 o 20:05, J.F. pisze:
    >>
    > Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.

    Ja nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jak ktoś sprawdza.

  • 7. Data: 2017-01-08 06:10:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "kriters" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jak ktoś sprawdza.

    Nie każdego widać. Przechodząc przez ulicę często wyglądam, jakbym szedł na
    ślepo. Bo nie kręcę głową, jedynie oczami. Tylko, gdy trzeba konkretnego
    skupienia, głowa leci we właściwą stronę. Tak to widzę.
    Oczywiście, piszę tylko o tych, co jednak sprawdzają.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 8. Data: 2017-01-08 12:03:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 06-01-2017 o 00:38, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > Problem rozwiazalem po elektronicznemu, przekaznikiem :) Teraz juz
    > wlaczaja sie po przekreceniu kluczyka (z malym opoznieniem, zeby nie

    Ja mam w komputerze przestawioną flagę dla trybu automatycznego świateł
    (tryb polega na tym, ze jak ciemno to się świecą, a przestawienie flagi
    blokuje czujnik i zawsze się świecą).
    Skutek jest taki, że mam przełącznik w pozycji automat i nie muszę go
    ruszać. Po włączeniu od razu się zapalają (co według mnie nie jest wcale
    złe dla akumulatora), a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
    P.G.

  • 9. Data: 2017-01-08 12:05:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 05-01-2017 o 22:02, Irokez pisze:

    > Jak nie zamknie się poprawnie, to dostaję sygnał i otwarcie drzwi idzie.
    > Widać i słychać.

    Jak drzwi/bagażnik są niedomknięte i z tego powodu nie zamknie to u mnie
    też słychać, ale jak nie zamknie bo siłownik nie zadziałał to nie słychać.
    P.G.

  • 10. Data: 2017-01-08 12:06:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-08 12:05, Piotr Gałka wrote:
    > jak nie zamknie bo siłownik nie zadziałał to nie słychać.

    Wątek jest o złodziejach a nie o usterkach ;)