  • Data: 2021-11-30 20:25:08
    Temat: Re: Uwaga - połowa Polaków straci auto!
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2021 18:40, _Master_ wrote:

    > Odsyłam Cię do wiedzy naukowej o składnikach SMOGU i jaką jego część
    > powodują auta, a głębiej Auta elektryczne.

    Alez ja sobie zdaje sprawe z tego, ze produkcja samochodow elektrycznych
    oraz ich uzytkowanie np w krajach w ktorych wiekszosc energii
    elektrycznej pochodzi z wegla tez posrednio generuje zanieczyszczenia.
    Sam tu ostatnio linkowalem do materialu o produkcji Volvo i hipokryzja
    byloby pisanie, ze jest inaczej. Nie mniej jednak majac na drogach
    chociaz 50% elektrycznych i jesli taki elektryk za 15 lat przejedzie
    500tys km zanim zostanie zrecyklingowany to powietrze bedzie czystsze i
    jakiekolwiek twoje wyliczenia tego nie zmienia. Wez jeszcze pod uwage,
    ze byc moze za 15 lat produkcja takiego elektryka nie bedzie powodowala
    takiej degradacji srodowiska jak dzisiaj.