  • 1. Data: 2004-04-08 15:54:07
    Temat: Uzytkownicy Internetu
    Od: "Gustaw" <b...@p...onet.pl>

    Potrzebuje dane o ilosci uzytkowników INTERNETU, na Całym Swiecie i w
    Europie, nie moge znalezc takiej MAPKI pokazujacej takie rozmieszczenie.

    Znapazłem dane z 2001 r. ale nie moge znalezc z 2003 r.
    Koniecznie potrzebuje tego do Pracy.

    Bede wdzieczny za karzda sugestie i podpowiedz

    Gustaw

  • 2. Data: 2004-04-08 16:11:25
    Temat: Re: Uzytkownicy Internetu
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Gustaw napisał(a):

> [...]

    > Znapazłem dane z 2001 r. ale nie moge znalezc z 2003 r.
    > Koniecznie potrzebuje tego do Pracy.

    > Bede wdzieczny za karzda sugestie i podpowiedz

    Ja! Ja używałem w 2003, przez cały rok! Możesz mnie doliczyć :P

    januszek

  • 3. Data: 2004-04-08 16:31:52
    Od: "Gustaw" <b...@p...onet.pl>

    Nie masz co robić, to pogrzeb w nosie !!!!!!!
    Użytkownik "januszek"
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc7audd.crn.januszek@lexx.eu.org...

  • 4. Data: 2004-04-08 17:28:04
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Gustaw" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Znapazłem dane z 2001 r. ale nie moge znalezc z 2003 r.
    > Koniecznie potrzebuje tego do Pracy.
    > Bede wdzieczny za karzda sugestie i podpowiedz

    U mnie sąsiad założył Neostradę- kwiecień 2004

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-04-08 18:54:05
    Od: Grendel <g...@h...gov>

    Thu, 8 Apr 2004 17:54:07 +0200, na pl.internet.polip, Gustaw napisał(a):

    > Bede wdzieczny za karzda sugestie i podpowiedz

    Sugestia Nr 1.: Kup sobie słownik ortograficzny.

    --
    Grendel

  • 6. Data: 2004-04-08 18:57:13
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > Nie masz co robić, to pogrzeb w nosie !!!!!!!

    Osoba grzebiąca w nosie też liczy się jako internauta?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-04-08 19:20:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    W artykule <s...@l...eu.org>
    Usenetman *januszek* (j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl)
    myślał, myślał aż w końcu napisał:

    >Ja! Ja używałem w 2003, przez cały rok! Możesz mnie doliczyć :P

    Ale ty nie jesteś karzdy. :)
    BP, MSPANC
    2late outspace communication 1999*2003 (R) deadlog\at/wp.pl
    http://www.outspace.no-ip.org/deadlog/info.html
    ...Głody, paście się. Głody, w koło Po dźwięków łące.
    Z powojów chłońcie wesoło jady trujące.

  • 8. Data: 2004-04-08 20:01:39
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 5 Gustaw wrote:

    > Nie masz co robić, to pogrzeb w nosie !!!!!!!

    Zanim zaczniesz zwracać innym uwagę, doprowadź wszystko po swojej
    stronie do wymaganego porządku. W przeciwnym wypadku wychodzisz jedynie
    na błazna.

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 9. Data: 2004-04-09 07:47:17
    Od: "Radek Walentowski" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Znapazłem dane z 2001 r. ale nie moge znalezc z 2003 r.
    > Koniecznie potrzebuje tego do Pracy.

    Na 2003 trudno bedzie Tobie znalezc. Na 2002 masz tutaj:
    http://www.itu.int/ITU-D/ict/statistics/

    Radek Walentowski

  • 10. Data: 2004-04-09 21:58:37
    Od: Jan Srzednicki <...@n...invalid>

    On 2004-04-08, DooMiniK <> wrote:

    > Użytkownik "Gustaw" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Osoba grzebiąca w nosie też liczy się jako internauta?

    Ale tylko jedną ręką. Druga ręka musi być wtedy na klawiaturze.

    --
    -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --