eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVARTA czy CENTRA? › Re: VARTA czy CENTRA?
  • X-Received: by 10.140.20.175 with SMTP id 44mr20558qgj.4.1413243666626; Mon, 13 Oct
    2014 16:41:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.20.175 with SMTP id 44mr20558qgj.4.1413243666626; Mon, 13 Oct
    2014 16:41:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!enother.net!enother.net!peer03.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!dc16no2664892q
    ab.1!news-out.google.com!i10ni86qaf.0!nntp.google.com!s7no2546482qap.0!postnews
    .google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 13 Oct 2014 16:41:06 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.55.120;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.174.55.120
    References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: VARTA czy CENTRA?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 13 Oct 2014 23:41:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3062
    X-Received-Body-CRC: 147422306
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546914
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 października 2014 00:23:11 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
    > Jezu, akumulator kosztuje pi razy drzwi 300zł, a co roku ludzie mają problem, jakby
    to inwestycja życia była.
    >
    > A w temacie pytania, to co uważasz za zaawansowaną technologię w akumulatorze?
    Kolorowe naklejki, czy co?
    >
    > Jeżeli chcesz przedłużyć życie swojego akumulatora, to warto co jakiś czas
    skorzystać z prostownika, zwłaszcza zimą.

    Przez ostatnich kilka lat pokonuję niecodziennie trasę tam 1500 metrów nazad 1700
    metrów. Nie korzystałem nigdy z prostownika. Tańszego akumulatora w markecie nie
    było. Ta zima to będzie jego piąty rok. Po tym jak zapala widzę że jest szansa ze ją
    przeżyje. Sugerujesz że jakbym co jakiś czas używał prostownika to akumulator byłby w
    lepszym stanie? Z moich doświadczeń i obserwacji wynika że używanie prostownika może
    mieć bardzo degradujący wpływ na akumulator jak się go wymontowuje z samochodu żeby
    podładować. Z reguły dostęp do śruby czy nakrętki unieruchamiającej akumulator w
    samochodzie jest podły. Po pierwszym wymontowaniu mało komu się chce akumulator
    poprawnie przymocować do nadwozia, zwłaszcza zimą. Nie przymocowany akumulator pada
    bardzo szybko. Co do prostowników. Są w sprzedaży prostowniki bez kontroli napięcia.
    Są tanie i w marketach ich pełno. Użycie kilka kilkanaście razy takiego prostownika
    to śmierć dla najlepszego akumulatora. Na długą żywotność akumulatora mają wpływ stan
    silnika i rozrusznika, stan układu ładowania, i to czy jest przykręcony do karoserii.
    To w samochodach które są w miarę systematycznie używane. W takich co w miesiącu
    robią 10 kilometrów są inne procedury.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: