    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: VPNy i ich ceny
    Date: Tue, 23 Nov 2021 04:08:40 GMT

    On 2021-11-22, Jakub Rakus <s...@o...pl> wrote:
    > Mikrotika). Ale zastanawiają mnie te "megapromocje", że za pakiet na 2
    > lata jest obniżka 70% i płacę powiedzmy 60 USD.
    >
    > A co po tych 2 latach? Cena regularna czyli coś koło 200 - 300 USD? Ktoś

    Miałem właśnie taką promocje z Surfshark, jak się już kończył okres
    dostałem info, że zwiększają cenę do tych 200-300 bo m.in. uważają, że
    są tego warci (tak uprzejmie mi napisali), no to wypowiedziałem umowę,
    bo sam tak nie uważałem. Zacząłem szukac alternatywy w zblizonej cenie,
    spróbowałem wspomnianego Norda (odrobine drożej), ale wiele serwisów ich
    blokowało, napisałem do nich, potwierdzili, że jest problem (duzy plus
    za transparentność), no ale niestety nie mogłem uzywac więc też
    wypowiedziałem w okresie pierwszego miesiąca.

    Najpierw chciałem kombinować ponownie z tym Surfsharkiem wplątując w to
    rodzinę, ale stwierdziłem, a co mi tam, zobaczę co będzie jak ponownie
    wykupie pakiet w promocji, no i mam go na następne 2 lata w promocji. To
    samo konto, ten sam adres do rozliczeń, głupi nie są, więc pewnie celowa
    praktyka.

    MZ po 2ch latach, jak im się odechce promować to coś się innego
    znajdzie, albo ktoś z rodziny coś znajdzie.

    --
    Marcin