    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Via C7 chłodzenie pasywne
    Date: Sun, 1 Feb 2009 01:40:47 +0100

    ** BartekK <s...@n...org> wrote:

    > Się nie nazywa,

    Tzn. nazywa się "Via C7", ale być może nie jest to standard...

    > ten procek jest tam chyba na stałe prosto w płytke lutowany, a radiator
    > mocowany na 4 bolcach. Zostaje tylko twórczość własna z jakiegoś radiatora +
    > otwory na takie bolce...

    No tyle to wiedziałem przed zadawaniem pytań na grupie. Być może jednak
    istnieją rozwiązania dla tej platformy bo właściwie czemu nie?

    > Raczej nie znajdziesz cichego wentylatora 4cm,

    Kwestia definicji cichego - zadam pytanie inaczej, bo niektórzy chyba lubią
    szukać dziury w całym: jaki z 40mm wentylatorów jest najcichszy? Lepiej?

    > już lepiej zabaw się z szlifierką i zmoduj kawałek radiatora z Athlona na
    > socketA tak by dało się bolce wstawić i mocowac jak oryginalny wiatrak...

    Takie opcje w ogóle odpadają. :) Nie lubię się bawić szlifierką - jestem
    informatykiem. Miałem na myśli coś co przy odrobinie zdolności manualnych można
    po prostu zamontować w standardowe dzi^H^H^Hotwory...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )