  • Data: 2011-05-07 08:48:54
    Temat: Re: Video na www
    Od: momorgan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Maj, 07:36, "mk" <n...@s...com> wrote:
    > potrzebuje na stronie zamieszczać krotkie filmy.
    > jaki format filmu bylby najlepszy do tego celu?

    Propozycja Piotra Siudaka wydaje mi się najrozsądniejsza i
    najprostsza. Wykorzystanie tzw cross connections - połączeń
    krzyżowych, charakterystycznych dla Web 2.0) jest dobrym sposobem
    zamieszczania elementów na stronie przez użytkowników nie zajmujących
    się szczegółowo kwestiami tworzenia i administrowania stronami. Nie
    tylko YouYube, ale kilka innych dużych portali video (Dailymotion,
    Flickr, Motionbox, Metacafe, Megavideo itp) daje możliwość
    umieszczania za ich pośrednictwem materiałów video na blogach i
    stronach. Warto skorzystać z tej opcji.