  • 1. Data: 2011-05-06 05:36:53
    Temat: Video na www
    Od: "mk" <n...@s...com>

    Witam

    potrzebuje na stronie zamieszczać krotkie filmy.
    jaki format filmu bylby najlepszy do tego celu?
    najlepszy mam na mysli to, ktory daje rozsadna jakosc materialu
    przy sensownej wielkosci

    --
    pzdr
    mk

  • 2. Data: 2011-05-06 08:07:16
    Temat: Re: Video na www
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 06-05-2011 07:36, mk pisze:
> [...]
    > jaki format filmu bylby najlepszy do tego celu?
    > najlepszy mam na mysli to, ktory daje rozsadna jakosc materialu

    Zainteresuj się formatem flv. A na serwer to chcesz wrzucać od razu
    skonwertowane pliki video? Czy dopiero na serwerze chcesz filmy
    konwertować do formatu flv?

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-05-06 09:36:21
    Od: "mk" <n...@s...com>

> [...]

    Zainteresuj się formatem flv. A na serwer to chcesz wrzucać od razu
    skonwertowane pliki video? Czy dopiero na serwerze chcesz filmy

    na serwer chce wrzucac od razu skonwertowane filmy.
    ogolnie nie chodzi o jakis serwis typu youtube raczej o sporadyczne
    wrzucanie
    krotkich filmow zamiast zdjec.
    czy jest jakis gotowy player do .flv?

    --
    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2011-05-06 10:38:44
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 11:36:21 +0200, mk napisał(a):

    > na serwer chce wrzucac od razu skonwertowane filmy.
    > ogolnie nie chodzi o jakis serwis typu youtube raczej o sporadyczne
> [...]

    Wrzucaj filmy zakodowane w h264 w kontenerze mp4. Po stronie klienta
    zakodujesz naprzykład przy użyciu ffmpeg. Do serwera dodaj moduł do obsługi
    mp4, dla lighttpd: http://h264.code-shop.com/trac/wiki/Mod-H264-Streami
    ng
    a jako playera użyj http://flowplayer.org/

    Będzie i dobra jakość i przewijanie działać. A flasha zostaw dla
    flashowców.

    --
    Mały troll

  • 5. Data: 2011-05-06 10:38:48
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 06-05-2011 11:36, mk pisze:
    [...]
    > czy jest jakis gotowy player do .flv?

    Mnóstwo. Wpisz w Google "flv player" i poszukaj coś dla siebie.

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-05-06 10:41:15
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

> [...]
    >
    > na serwer chce wrzucac od razu skonwertowane filmy.
    > ogolnie nie chodzi o jakis serwis typu youtube raczej o sporadyczne

    rozważałeś rozwiazanie żeby filmy wrzucać na youtube a puzniej tylko
    osadzać w tekście?

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 7. Data: 2011-05-06 11:58:47
    Od: Lukasz Wrobel <w...@g...com>

    On 6 Maj, 12:41, Piotr Siudak <s...@x...pl> wrote:
> [...]

    A może html5 video + flash?:
    http://camendesign.com/code/video_for_everybody

  • 8. Data: 2011-05-07 08:48:54
    Od: momorgan <p...@g...com>

    On 6 Maj, 07:36, "mk" <n...@s...com> wrote:
    > potrzebuje na stronie zamieszczać krotkie filmy.
    > jaki format filmu bylby najlepszy do tego celu?

    Propozycja Piotra Siudaka wydaje mi się najrozsądniejsza i
    najprostsza. Wykorzystanie tzw cross connections - połączeń
    krzyżowych, charakterystycznych dla Web 2.0) jest dobrym sposobem
    zamieszczania elementów na stronie przez użytkowników nie zajmujących
    się szczegółowo kwestiami tworzenia i administrowania stronami. Nie
    tylko YouYube, ale kilka innych dużych portali video (Dailymotion,
    Flickr, Motionbox, Metacafe, Megavideo itp) daje możliwość
    umieszczania za ich pośrednictwem materiałów video na blogach i
    stronach. Warto skorzystać z tej opcji.

  • 9. Data: 2011-05-10 19:50:00
    Od: "mk" <n...@s...com>

[...]

    faktycznie takie rozwiazanie bylo by najkorzystniejsze, ale mozliwosc
    dodawania video teoretycznie ma miec kilka, kilkanascie osob
    i w zwiazku z tym chyba lepiej byloby aby wrzucane byly na serwer. ciezko
    wymagac od kazdego posiadania konta na youtube
    chyba zeby zrobic jedno konto zbiorcze. ale nie wiem czy to jest dobre
    rozwiazanie.

    czy jest jakis prosty program typu mam film w jakims formacie robie klik i
    program konwertuje mi go do .flv?
    chce uniknac tlumaczenia ludziom jakiego kodeku maja urzyc, w jakim
    kontenerze itp.
    osoby dodajace moga sie zmieniac i w zasadzie ma to byc maksymalna prostota

    --
    pzdr
    mk

  • 10. Data: 2011-05-10 21:54:25
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:50, mk pisze:

> [...]
    > kontenerze itp.
    > osoby dodajace moga sie zmieniac i w zasadzie ma to byc maksymalna prostota

    wolisz każdemu tłumaczyć czym i jak ma zrobić film ?

    Nie lepiej założyć jedno konto na youtube i podac im login oraz hasło ?