  • Data: 2011-05-10 19:50:00
    Temat: Re: Video na www
    Od: "mk" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Propozycja Piotra Siudaka wydaje mi się najrozsądniejsza i
    najprostsza. Wykorzystanie tzw cross connections - połączeń
    krzyżowych, charakterystycznych dla Web 2.0) jest dobrym sposobem
    zamieszczania elementów na stronie przez użytkowników nie zajmujących
    się szczegółowo kwestiami tworzenia i administrowania stronami. Nie
    tylko YouYube, ale kilka innych dużych portali video (Dailymotion,
    Flickr, Motionbox, Metacafe, Megavideo itp) daje możliwość
    umieszczania za ich pośrednictwem materiałów video na blogach i
    stronach. Warto skorzystać z tej opcji.

    faktycznie takie rozwiazanie bylo by najkorzystniejsze, ale mozliwosc
    dodawania video teoretycznie ma miec kilka, kilkanascie osob
    i w zwiazku z tym chyba lepiej byloby aby wrzucane byly na serwer. ciezko
    wymagac od kazdego posiadania konta na youtube
    chyba zeby zrobic jedno konto zbiorcze. ale nie wiem czy to jest dobre
    rozwiazanie.

    czy jest jakis prosty program typu mam film w jakims formacie robie klik i
    program konwertuje mi go do .flv?
    chce uniknac tlumaczenia ludziom jakiego kodeku maja urzyc, w jakim
    kontenerze itp.
    osoby dodajace moga sie zmieniac i w zasadzie ma to byc maksymalna prostota

    --
    pzdr
    mk