-
Data: 2022-01-17 10:59:31
Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 14 Jan 2022 15:49:15 -0800 (PST), a a wrote:
> On Friday, 14 January 2022 at 22:15:28 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
>> piątek, 14 stycznia 2022 o 18:01:01 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
>>> On Friday, 14 January 2022 at 17:52:32 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
>>> > piątek, 14 stycznia 2022 o 17:38:18 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
>>> A co do pomp ciepla opartych na ogniwach Peltiera to sa bardzo
>>> dobre wieści z Brókseli
>> Dedukuje że będziesz w składzie tej komisji. Inaczej być nie może.
>> Pozwolisz że tak jak w przypadku pompy ciepła od czasu do czasu
>> poproszę o jakieś sprawozdanie z twojej pracy w komisji.
> To nie moja działka, ale każdy student budownictwa, każdy budowlaniec, inżynier,
architekt, projektant, powinien zapoznać się z materiałami tej katastrofy,
> tak jak każdy pilot dostaje raport z komisji badania wypadków lotniczych, po każdej
katastrofie.
>
> Ja się nauczyłem badac wypadki lotnicze, uzyskując dostęp do raportów komisji,
zapisów z czarnej skrzynki, zapisów rozmow pilotów z wieżą
>
> Katastrof lotniczych na szczęscie jest niewiele na świecie
> a 2 katastrofy Boeing MAX MCAS, mnie nauczyły naprawdę wiele, jakim dziadostwem
lataja piloci codziennie ryzykują życie.
Dziadowstwem?
Raczej jak bardzo skomplikowane sa wspolczesne samoloty, i
ze robi sie wszystko zgodnie z instrukcja, albo rezultat jest
niewiadomy.
> Katastrofa Tupolewa w Smolensku nauczyła mnie jak wadliwy był system
> TAWS, reklamowany przez producenta, że kto mial zainstalowany TAWS,
> ten nigdy się nie zderzył z górą.
>
> No i rozmawiałem z pilotami którzy latali z TAWS awionetkami w
> Polsce, Czechach, bo to nie był żaden kosmos a nawigacja jak
> samochodowa tyle że z mapami 3D
Nie bardzo wiem o co chodzi, ale:
-każde lądowanie jest podobne do zderzenia z ziemią, wiec TAWS by nie
pozwolil wylądować,
-dlatego ma baze lotnisk i wie, gdzie obnizenie lotu nie jest
zderzeniem,
-lotniska w Smolensku nie ma w bazie, bo to jakies malo uzywane
lotnisko wojskowe, wiec TAWS ostrzega, a piloci musza to zignorowac,
-dodatkowo w Smolensku pilot TAWS oszukal,
-podobno jeden komunikat w Smolensku byl z sensem, i powinien pilota
obudzic ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
- Re: Download Solution Manual Fundamentals of Renewable Energy Processes (3rd Ed., Aldo da Rosa)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=