eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaW Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO] › Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
  • Data: 2022-01-17 10:59:31
    Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2022 15:49:15 -0800 (PST), a a wrote:

    > To nie moja działka, ale każdy student budownictwa, każdy budowlaniec, inżynier,
    architekt, projektant, powinien zapoznać się z materiałami tej katastrofy,
    > tak jak każdy pilot dostaje raport z komisji badania wypadków lotniczych, po każdej
    katastrofie.

    > Ja się nauczyłem badac wypadki lotnicze, uzyskując dostęp do raportów komisji,
    zapisów z czarnej skrzynki, zapisów rozmow pilotów z wieżą

    > Katastrof lotniczych na szczęscie jest niewiele na świecie
    > a 2 katastrofy Boeing MAX MCAS, mnie nauczyły naprawdę wiele, jakim dziadostwem
    lataja piloci codziennie ryzykują życie.

    Dziadowstwem?
    Raczej jak bardzo skomplikowane sa wspolczesne samoloty, i
    ze robi sie wszystko zgodnie z instrukcja, albo rezultat jest
    niewiadomy.

    > Katastrofa Tupolewa w Smolensku nauczyła mnie jak wadliwy był system
    > TAWS, reklamowany przez producenta, że kto mial zainstalowany TAWS,
    > ten nigdy się nie zderzył z górą.
    >
    > No i rozmawiałem z pilotami którzy latali z TAWS awionetkami w
    > Polsce, Czechach, bo to nie był żaden kosmos a nawigacja jak
    > samochodowa tyle że z mapami 3D

    Nie bardzo wiem o co chodzi, ale:
    -każde lądowanie jest podobne do zderzenia z ziemią, wiec TAWS by nie
    pozwolil wylądować,
    -dlatego ma baze lotnisk i wie, gdzie obnizenie lotu nie jest
    zderzeniem,
    -lotniska w Smolensku nie ma w bazie, bo to jakies malo uzywane
    lotnisko wojskowe, wiec TAWS ostrzega, a piloci musza to zignorowac,
    -dodatkowo w Smolensku pilot TAWS oszukal,

    -podobno jeden komunikat w Smolensku byl z sensem, i powinien pilota
    obudzic ...

    J.