  • Data: 2021-02-19 15:21:22
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1j0shrpi3jtqs$.1bf2n69zzgtj2.dlg@40tude
    .net...
    >Poczytajcie:
    >https://energetyka24.com/polska-unijna-potega-w-eks
    porcie-baterii-litowo-jonowych
    >https://energetyka24.com/szwedzi-wybuduja-w-polsce-
    fabryke-modulow-bateryjnych-powstanie-nawet-500-miej
    sc-pracy
    > Jak widać, w bateriach sporo się dzieje. Jak to zwykle bywa w
    > takich
    >przypadkach, kiedy fabryki rozkręcą produkcję, ich wyrób szybko
    >tanieje.

    Ja nie wiem, czy tak "tanieje", czy po prostu popyt na elektryki
    rosnie, a my mielismy szczescie z LG.

    No i
    "Dodała, że w Polsce działa też kilku producentów systemów
    bateryjnych, wykorzystujących w produkcji ogniwa litowo-jonowe, w tym
    spółek o kapitale rodzimym (np. Impact Clean Power Technology, WB
    Electronics, BMZ Poland), "które zmagają się z problemem dostępu do
    ogniw w związku z ogromnym zapotrzebowaniem kreowanym przez
    producentów pojazdów osobowych". "

    Cena rosnie ?

    A drugie ciekawe ... wysoce zautomatyzowany zaklad ... co
    zadecydowalo, ze u nas?
    Tania sila robocza, tani teren, czy dalismy najwyzsze ulgi podatkowe ?

    a moze ... sporo szkodliwego swinstwa to bedzie emitowac, a u nas
    najtaniej :-)

    >Za 10 lat raczej już nie kupicie nowego spaliniaka. Wielkie marki
    >ogłaszają jedna po drugiej zaprzestanie produkcji w 2030.

    Poczekamy, zobaczymy ... parcie na EV jest, ale 2030 blisko.
    A jak pisalismy - uwaga, zeby pradu nie zabraklo.

    J.